Ik zit hier te lezen en...

Ja, ik zat hier te lezen op een van de zwangerforums waar iemand raad vroeg omdat ze maar niet kon kiezen tussen 3 namen. Ik wist het wel! GEEN VAN DRIEEN. Gelukkig is het nog steeds zo dat smaken verschillen. (Anders zouden alle meisjes Laura heten, haha.)

Of tot de 20 weken echo...zo'n jongetjes-onderkant moet toch duidelijk in beeld gebracht kunnen worden! Hahahaha, plak ik er ook zo'n sterretje voor...

Ik heb 'Ilona' altijd een mooie naam gevonden. Kende als kind een Ilona uit Huizen (niet dezelfde..) Heb deze naam altijd onthouden. Mijn man vond 'm helaas niet mooi....
Deze keer was het kiezen tussen 'Annika' en 'Vera'. Vorige keer riep mijn man: zullen we Marielle doen voor een meisje? En ik zei: is goed hoor (denkende: het wordt toch een jongen......) oeps....

Tja, ik weet niet hoe oud jij bent, maar van mijn leeftijd liepen er nog minstens twee Ilona's in Huizen rond. Ik ben er wel zeker van dat dat een andere Ilona geweest moet zijn!

De meisjesnaam voor onze volgende is al rond. Mattijs wil als we ooit nog een meisje krijgen haar Tessa noemen en deze keer ging het ook al tussen Tessa en Laura. Bij ons was wat mij betreft een van de belangrijkste eisen dat de initialen niet raar werden. Als wij onze zoon bijv. Govert noemen (niet dat ik dat zou willen, hoor), dan worden de initialen GvD. Dat wil ik dus absoluut niet!

groetjes Ilona

Esther zou het in ieder geval niet worden, want mijn man heeft voor mij 5 jaar een relatie gehad met ene Esther.... Vond ik een beetje luguber om haar zo te noemen dan hahaha.
Ruth, Naomi, Job, alle bijbelse namen zijn langs gekomen...
###
Nope, je bent het niet, tenzij je geadopteerd bent en elk jaar naar Spanje op vakantie ging .

Terug
Bovenaan