ik zoek mensen van het januari 2008 topic

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Ik zoek iedereen die ook hier heeft geschreven en in januari 2008 was uitgerekend, ik ben de mama van kyan die 29 januari 1 wordt het leek me leuk weer eens bij te kletsen

Hoi, hoi,

Nou hier ook een jan 2008 mama hoor
Hoe gaat het met kyan??
Met yordi gaat alles prima. Is een lekker deugniet. Lopen doet hij nog niet, ja wel langs tafel, banken enz, maar nog niet aan de hand en ook niet los. Ach komt vanzelf dnek ik maar. Heeft wel al bijna z'n hele mond vol tanden, dus Yordi is daar eerst mee bezig geweest.

Liefs marielle en yordi 16.01.08

Wat een leuk idee...

Mijn dochter Lisa is geboren op 12 jan 2008.. Ze kruipt overal rond maar loopt nog niet.
Ze vindt lopen nog veel te eng denk ik...

Vorige week had ze griep en nu nog steeds verkouden en hoesten.... Toen ze 7 maanden was, had ze al acht tandjes (4 boven, 4 onder) maar tot nu toe blijft het daarbij..en heeft ze nog geen kiezen... helemaal niks...

Het warme eten savonds gaat er makkelijk in... ze is alleen niet zo dol op pap (geef ik met een lepel) of brood...

Ze stopt alles in haar mond... noem het maar op... speelgoed... etc alles wat ze te pakken krijg.. .behalve haar avondeten .. daar speelt ze gewoon nog mee

Ze krijgt sinds een week nog maar twee flessen melk  van nutrilon 3 (één verwerkt in de pap) en één savonds voor het slapen gaan, en als ze niet ziek is dan slaapt ze het klokje rond.

Voor de rest probeer ik af en toe nu haar uit een beker te laten drinken.. maar dat schiet nog niet echt op... Uit een tuitbeker wil ze al helemaal niet drinken.

Ze drinkt overdag niet zo veel... Water of limonade.. het maakt niet uit wat ik geef...

Over het algemeen is Lisa een tevreden kind.

groetjes

Jessica

Hoi hoi,
Hier ook een januari mama, Zifjon is ook op 29 januari geboren en is dus bijna 1 jaar.
Mijn ventje is een drukke en bewegelijke boender en wil het liefs niet op schoot knuffelen maar alleen maar de wereld ontdekken. Hij eet ontzettend goed en krijgt nog 3x per dag mel waarvan 1 echte fles voor slapen gaan.

Zifjon is druk bezig met los te gaan lopen hij doet al een paar stappen los van de tafel naar mijn man toe. verder dan dat durft hij nog niet. Wel staat hij vaak los in de box en loopt hij snel rond de tafel/banl heen. En oh ja hij kan sind gister zelf de bank op klimmen. Dood eng !!!! Alles gaat dus goed hier en ben ontzettend gelukkig met mijn mannetje. Wel is er helaas bij mij ME/CVS geconstateerd en dat heeft grote gevolgen voor ons gezin en de verzorging van Zifjon. Maar we blijven positief en doen gewoon alles wat we kunnen.

Leuk om meer januari mama's te ontmoeten.
Liefs van Mariska en Zifjon

Hoi,

Hier nog een januari mama, mijn manneke is van de 10e, dus nu net een jaar,
Heeft al weer 8 tanden, loopt al tijden langs de tafel en nu soms een stapje los, maar hij vind het nog een beetje eng geloof ik!
Maar gezellig, hoe meer mama's hoe meer vreugd.

Gr MJ

hallo hier ook jan 08 mama ben de mama van esmeralda geb op 25 jan 08  dus nu een jaar oud
esmeralda is een tevreden meisje echt een scheetje ze loopt nog niet heeft er niet zo zin in  en vind het leuk om contacht te hebben met andere mama s van januari hier even een foto van haar
grtjes mama van esmeralda

Hallo allemaal

wat leuk dat jullie reageren zeg. Kyan wordt morgen alweer 1 jaar en krijgt nog maar 2 flessen, 's morgens en 's avonds. Ik ben de hele dag al heel emotioneel omdat hij morgen 1 wordt, raar maar waar. Wat leuk om te horen dat iedereen al zoveel tanden heeft. Kyan heeft er nog maar 2 hahahaha.
Denkt iemand al over een 2e na?

kus kim en kyan.

hoi hoi allemaal, wat voelt dit vertrouwd.. tijdens mijn zwangerschap was ik niet weg te slaan op deze site, vooral s`nachts...  

ik ben filiz mama van semih geboren 10 jan. ik kan me zo vinden in het verhaaltje van jessica volgens mij zijn ze stiekem een 2ling..

Een 2de? ik geniet zo van mijn ventje de liefde en aandacht zou ik nu echt niet kunnen delen, ook al weet ik wel dat ik oooooooooooooit nog een 2de zou willen.

ps die bevalling ligt ook nog heeeel vers in mijn geheugen.
pps, gefeliciteerd morgen!!! ik was een week van te voren al heel erg emotioneel, wat vliegt de tijd

Terug
Bovenaan