ik zoek mensen van het januari 2008 topic

pff ik heb zo weinig tijd dat ik dit topic nog niet gezien had.
Mijn zoontje Jesse is van 20 januari.

Hier gaat alles goed. Het is een kleine dondersteen hoor. Lopen en kruipen kan hij niet. Hij doet het liever op zijn kont. Overal opklimmen etc is wel weer erg intrek.
Slapen en eten gaat ook allemaal wel goed. Geen klagen dus.

Wel leuk om over iedereen weer eens zo te lezen hoe het is hè.
Ik vind de tijd echt zo snel gaan, het jaar is echt voorbij gevlogen.

Hallo meiden,

Leuk dit topic, al moest ik sommige wel diep graven hoor!!
Inmiddels zijn alle kindjes alweer 1 !!
Het gaat hard hè.
Roy is geboren op 7 januari 2008, ik was de 10e uitgerekend.
Het gaat prima met hem, hij is vrolijk en erg ondeugend maar we zijn echt superblij met hem!
Roy heeft inmiddels al de waterpokken gehad dus dat hebben we er vast op zitten.
Inmiddels heeft is hij bezig met zijn 7e tandje.
We genieten zo van hem dat ik inmiddels weer 12+4 wkn zwanger ben van ons 2e wondertje.
Het was gelijk de eerste ronde raak dus het is erg snel gegaan.

Hier nog een foto van Roy op z'n verjaardag.

Groetjes Cora

Djenna is 3 januari geboren.  Ik was 23 december uitgerekend.

Ze is een vrolijk, lief en rustig meisje met af en toe een koppie erop. Ze is dol op onze twee poezen en op knuffels. Ze is net als Tessa en Eva ook klein van stuk! Ligt dat aan 3 januari? Ook zij draagt nog makkelijk  maatje 74.  Ze kan zichzelf prima vermaken.  Ze gooit graag heel veel op de grond, aan tafel, op de commode, tja waar niet.  Ze krijgt 's morgens nog een papfles en tussen de middag een klein flesje melk. Ik vind het nog zo lekker om een flesje te geven, ze ligt dan zo heerlijk tegen me aan! Echt een vrij-momentje! We zijn wel aan het oefenen met drinken uit een beker. Ze heeft nog maar 4 tandjes (twee onder en twee boven), kruipt het hele huis in sneltreinvaart door en sinds afgelopen vrijdag loopt ze los!  Ze kan al best wat woordjes nazeggen, maar uit zichzelf zegt ze nog niet veel echte woordjes. Wel praat ze veel in haar eigen taaltje.

Ik stond vandaag ook weer verbaasd van wat ze al snapt. Omdat ze nog niet echt iets zegt lijkt ze nog zo klein.. Wij lezen altijd een boekje voor het naar bed gaan. Vandaag wilde ze dat niet. Toen zei ik tegen haar ... zullen we maar gelijk naar bed gaan dan? "Da" zei ze toen. En ze was heel tevreden dat we toen naar boven gingen, alle knuffels kregen een kusje etc.  Ik weet wel dat ze groot wordt, maar toch  ben ik dan verbaasd dat ze echt antwoord lijkt  te geven en het gevolg ervan  snapt. Hebben jullie dat ook? Ze maakt daar echt weer een sprong in.

Liefs, Olga

Hoi meiden,

Hebben jullie er ook momneteel last van dat jullie dreumesje( want tja dat zijn ze nou hé) 's nachts iedere keer wakker wordt??
Pffff dit is bij ons begonnen net iets voor Yordi z'n 1e verjaardag.
We hebben al vanalles geprobeerd en we beginnen een beetje op te raken.
Dit zal vast wel weer een fase of zoiets zijn, maar pfff wel vermoeiend.
En wat ik nog even kwijt wou, wat ik zoooooo schattig, maar ook stoer vind..... ik heb voor yordi al een paar hempjes met onderbroekjes gekocht. Maatje 92. Het lijkt echt zooooo leuk. Van onder andere cars en spiderman en winnie de pooh.
Heb er helaas nog geen foto van, maar die ga ik snel maken.
Ook is yordi momenteel ontzettend aan het uitproberen. Soms wordt je er moedeloos van, maar soms moet ik er ook wel om lachen.
Hoeveel slapen jullie kleintjes nog?? Yordi hangt echt tussen 1 en 2 slaapjes in. De ene dag heeft hij genoeg aan 1 slaapje en de andere dag is hij echt 2 slaapjes nodig.
Vind het erg gezellig om weer met de jan mama's bij te kletsen.

Liefs marielle en yordi

Ja dat is hier ook, dat mijn zoontje elke keer 's nachts wakker wordt. En dan ga ik kijken en dan is er eigenlijk niets.
De afgelopen nachten heb ikd e babyfoon heel zacht gezet, zodat ik niet bij elk zuchtje en stuentje wakker wordt. Als er echt iets is dan hoor ik het wel.
Ik ga nu dus ook niet meer naar zijn kamer en dat gaat prima. Ik weet ook niet of hij elke keer nu wakker wordt, maar dat maakt dan ook niet veel uit. Hij gaat dan weer lekker slapen

Terug
Bovenaan