Ikke en mijn mama (Uhm best veel foto's)

A

Anoniem

Guest
Oke, ben klaar voor het badje, waar is papa!?

hey, schiet eens op met dat water.

pompompom

Ik ga vast hoor, lamme los!

Oei, best koud.

Dit is best nat ook.

Zon in mijn ogen!

Ahhh dank je wel mama, dat voelt goed.

Weet niet wat jij doet mama, maar ik heb genoeg.

Leuke foto:s! En duidelijk niet in nederland gemaakt hihi want hier hoost het.

vet cool!!

erg leuke foto ´s. En het badje vind ik echt heel leuk.
Groetjes Renske mv Meike (12/07/06)

He, nu weten we wie je bent en je hubbie en de kleine man ook!

Volgende forumdag is bij jullie hoor!! hahaha

~Groetjes, Marieke

Aahh,wat een lekker droppie heb je toch...en wat een mooie bos met haren..
En wat een lekker weer,ik ben zo jalours op jullie zonnetje!!

Groetjes Kitty en Tess.

Wij zijn het met elkaar eens vanavond hoor: het eerste wat ik zei was: allemachtig wat en bos met haar... Vaak ingesmeerd met pokon en niet met Zwitsal denk ik!
Ziet er wel allemaal heel gezellie uit hoor! Zie nu ook in gedachten een horde meisjes vragen stellen over zijn "hienus"......

-X- Marieke

Leuke foto's
En ook hier errug jaloers op jullie mooie weer

Hiya momma's

Hahah moest zo lang nadenken over wat pokon ook alweer was (pfff te lang weg uit nederland denk ik)
Toen Max geboren was had ie al een knipbeurt nodig. Het is hier zo'n "old wives tale" dat als je veel brandend maagzuur hebt tijdens de zwangerschap dat je baby dan met veel haar geboren wordt. ik had zo'n last van maagzuur dat ik de laatste 2 maanden zo ongeveer zittend moest slapen, dus ik riep steeds "if that story is true, this better be wolfboy!" Nou dat kwam wel uit hoor, haar op zijn rug, haar op zijn beentjes en armpjes, zelfs een heel klein snorretje toen ie geboren was. Dat is nu allemaal weg hoor, alleen het haar op zijn hoofd groeit als een debiel.
En jammer dat het daar zo'n typisch hollandse zomer is, het is hier nu zo warm dat ik ff binnen moet zitten. Denk dat ik me straks maar weer in Max z'n badje parkeer, hahah niet om het in te wrijven hoor! (nou ja misschien stiekem een heel klein beetje haha)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-3006

Terug
Bovenaan