Ikke en mijn mama (Uhm best veel foto's)

leuke foto's hoor en inderdaad wat een haar.

Groetjes sandra

ik hoop dat ie het haalt, hahahaha! ( wie weet tegen die tijd...)

Hoi Ilja,
Lekker ventje heb je hoor! Een hele knul al! Leuk die foto's.
En volgens mij heb jij iets  wat ik ook zou willen   hebben.... een veranda, of niet?
Nou eigenlijk wil ik op dit moment maar 1 ding, en dat is de kachel aan....pfff...pokkeweer hier.   Bedankt dat je hebt laten zien dat hij af en toe nog schijnt, de zon!
Groetjes,
Ellen

Hi weer,

Yep Ellen, inderdaad een veranda. Hebben we afgelopen april laten bouwen, en ik moet zeggen het is geweldig! Het is van een gerecycled materiaal gemaakt waardoor je nooit onderhoud hoeft te doen (alsof iemand daar tijd voor heeft met een kleintje) en ook nooit splinters, wel zo handig als de kleine man gaat lopen, en ook niet verkeerd als je zelf op blote voeten loopt. Ha! ik klink als een van die waanzinnige infomercials! "Geweldig Mike, een veranda waar je op kan zitten EN lopen, tell me more!!"

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Wow, wat een gave foto's, ik zou zo verhuizen!!!
Hoe kom je er eigenlijk bij om in New York?? te gaan wonen? Lijkt me echt gaaf!

Liefs Maaike mv Twan 2 sept 2006

Ja vertel.....ik ben ook erg benieuwd wat mensen er toe brengt om te emigreren.....

Leuk manneke heb je hoor.....

Groetjes Fonske.

Hiya Aagjes! haha

Tja, lang leven internet zal ik maar zeggen, ontmoet je zomaar iemand aan de andere kant van de wereld waar je dan ook nog mee gaat trouwen. Haha ik hoor mijn moeder nog zeggen "kan je niet gewoon een leuke vent twee huizen verderop vinden!" Heb mijn man in Nederland ontmoet, toen hij daar op vakantie was. Mensen die hij kende van een internet chatsite (waaronder ook ikku) gaven een feestje en hij kwam opdagen. Tijdens een van mijn bezoekjes (na ongeveer anderhalf jaar heen en weer vliegen) kwam hij me ophalen op JFK vliegveld in New York, en toen ik door de duane heen was zat hij daar op een knie met een ring (haha van de zenuwen was ie op de meegebrachte bloemen geknield) en vroeg of ik met hem wilde trouwen. We kregen applaus van de hele aankomsthal. Dus tja, dat werdt verhuisen. Vandaar. :)

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan