In afwachting van een zwangerschap........

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Even voorstellen: Marieke, 29. 8ste ronde voor de eerste
Lotgenoten gezocht!!!
Vinden jullie ook dat het zooooooooo lang duurt om zwanger te worden?
Duurt bijna net zo lang als een zwangerschap, hihi!
Zelfs middels tempen en ovutesten nog niet zwanger!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips!
Dussss, babbel lekker mee!!

Groet Marieke  

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw, in juli gestopt met de pil, dus inmiddels voor de 6-de ronde bezig.

Het duurt mij ook allemaal veel te lang,

Ben nu sinds deze maand begonnen met temperaturen, maar volgens mij
spoort mijn lichaam niet, steeds als ik denk dat mijn temp omhoog gaat
is ie de volgende dag weer laag :S . Wie heeft er tips of herkent dit?

Groetjes, Renske

Hoi Allemaal,

Ik ben Evi 29 jaar oud en we gaan voor ons eerste kindje.....ronde 10...!!!
Het duurt inderdaad allemaal veel te lang vind ik..wordt er af en toe heel onzeker van.
Begin toch onderhand te denken dat het bij ons niet zo maar spontaan zal gaan....
Er worden allemaal bekenden zwanger en bij hun was het  naar een paar maanden raak!!!!
Je hoort bijna nooit dat het wat langer duurde......
Zit er ook vaak aan te denken om eens langs de huisarts te gaan..alleen maar omdat ik gek wordt van mijn eigen lichaam..........
Heb een cyclus van 28 dagen...voel me eisprong altijd rond dag 13/14...en dan beginnen de kwaaltjes......hele pijnlijke borsten, steken links en rechts, hoofdpijn, moeilijke stoelgang..dit alles vind ik helemaal niet erg......als het maar eens iets opleverde!!!!!!!

Toch wel een heel verhaal geworden...lekker om er eens met iemand anders over te praten...

Wij gaan er deze maand weer flink tegen aan.....en ik hoop dat 2006 voor ons allemaal een heel vruchtbaar jaar word...!!!

Groetjes

Hoi Meiden,
irritant he dat je niet weet waar je aan toe bent, en die maanden duren zooooo lang. Wij gaan nu voor ronde 6, ik dacht dat het zo gepiept zou zijn. Als ik naar mijn collega's kijk bijvoorbeeld, die zijn 1 maand nadat ze getrouwd zijn in blijde verwachting.
Snappen jullie dat. Maar er staat gemiddeld een jaar voor om zwanger te worden. Ik heb van de week eens bij mijn moeder zitten vissen hoelang zij erover heeft gedaan om zwanger te worden van mij, precies 1 jaar.
Meiden niet de hoop verliezen he!!!
Succes allemaal.
Liefs Rene

Hallo grover, evi en rene!

Leuk om jullie reacties te lezen! niet leuk dat het bij jullie ook niet zo snel lukt! Balen is dat, he! Ik denk, net als Evi, ook dat er iets mis is en ga aanstaande vrijdag met vreindlief naar de huisarts om het uit te sluiten! Opzich ben  ik helemaal geen hypochonder, maar als je elke keer op de juiste tijd klust en het lukt steeds niet, nou dan word je wel onzeker!!
Duss Evi, ik begrijp best dat jij het ook wil onderzoeken.

En ja, je hoort vaak dat vrouwen zooo zwanger zijn..en dan lukt het gewoon zelf niet.
Ik zit nu op dag 13 van een cylus van 29/30, dus de klusdagen zijn weer begonnen, vanaf vanavond. En jullie??
Mijn NOD is op O en N!! Sta je met champagne en ongi in je broek.....
Natuurlijk hoop ik in 2006 NIET ongi te worden!!
Wanneer hebben jullie redday?

Ben benieuwd, hopelijk tot snel!!
Groet Marieke en klus ze maar weer!

Hoi Meiden,
Je kan toch pas naar de huisarts als je het al langer dan 1 jaar probeerd. Ik heb de moed nog niet opgegeven, ik ga deze ronde met ovulatietesten aan de slag. Ik had eerst mijn nod op 1 januari, ook een leuke dag he. Maar omdat het niet door wilde zetten is het nu 4 januari geworden. Ik probeerde samen met een vriendin zwanger te worden en dat leek in eerste instantie heel leuk, samen ongesteld en aan de klus enzo totdat zij wel zwanger bleek te zijn en ik niet. Dat komt dat wel even hard aan, natuurlijk had ik dat van te voren ook wel kunnen bedenken....
Ik vind het echt heel leuk voor haar maar het doet wel pijn.
Meiden ik hoop dat jullie wat wijzer worden van het bezoek aan de huisarts en dat hij jullie niet van het kastje naar de muur stuurd, eerst 3 maanden temperaturen ofzo. Hou mij op de hoogte!!!
Liefs Rene

Hallo Allemaal,

Ik klach ook even mee, over hoe lang het duurt om zwanger te worden.
Ik ben 28 ronde 18 en in november een miskraam bij 5 weken 4 dagen snik snik.

Het duurt echt heel lang, ben van me zelf al niet geduldig maar dit is echt heel lang al.

Bij de HA geweest in oktober en ik was toen zwanger maar wist het dus niet.
en nu dus geeb vervolg onderzoek.

sterke iedereen met wachten en heel veel klus plezier

nanda

Jeetje Nanda
Ronde 18, poeh dat duurt lang zeg.
Dan mogen wij nog lang niet klagen.
Wat erg voor je dat het mis is gegaan, loop je nu bij de gyn? heb je bepaalde medicijnen of moet het op de natuurlijke manier lukken.
Ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan