In afwachting van een zwangerschap........

Hallo Rene en Nanda,

Oh Nanda, wat vreselijk! Inderdaad dan mogen wij niet zeuren. Hopelijk ben je snel weer zwanger! Ben benieuwd en ik duim voor je!

Ja Rene, normaal ga je na een jaar naar de huisarts. Maar ik ben nu bijna een jaar gestopt. Mijn cyclus was in het begin een stuk langer, waardoor  ik dus  lang over 8 cycli heb gedaan.  De meesten hebben er dan een stuk of tien algehad!
En ik wil het gewoon weten.....Ik zoek zekerheid.....Maar vooral geruststelling!!!!
Mijn NOD is dus 1 jan, paar dagen voor jou! We houden elkaar  op de hoogte!
Groet Marieke

Hoi hoi

Jemig, zit nu op dag 19 ofzo, voel helemaal niks, maar wel flink aan de
klus hahaha. Mijn NOD zou 24/25 december moeten zijn, dus hoop dan maar
dat het raak is, dan hebben we in elk geval een mooi kerstkado toch?

Ik duim voor jullie allemaal mee, en ook bij mij in de omgeving hoor je
alleen maar mensen die binnen no-time zwanger zijn, of die ongepland
zwanger zijn.

Soms word ik er wel een beetje jaloers/ verdrietig van, niet omdat je
ze het niet gunt, maar omdat je het zelf ook zo graag wil.

Vaag eigenlijk dat je lichaam je zo in de maling kan nemen, ik lees zo
her en der dat iedereen wat voelt en vervolgens toch ongi word.. Dan
blijkt wel weer dat ik niet de enige ben, want zo voelt het af en toe
wel hoor.

Gelukkig( niet dat het zo leuk is) hoorde ik nu van een tante en
collega dat die dik een jaar tot anderhalf jaar bezig zijn geweest, dus
voor het voor mij zover is.....

Nou meiden, klus-ze

groetjes, grover

Oepss.. nog wat vergeten te vragen!

Ik was aan de pil, die heb ik bijna 7 jaar geslikt, zou het schelen in tijd dat je zwanger word als je 'm langer hebt gebruikt?

Ken zat mensen die meteen de eerste maand zwanger waren.

Wat gebruikten jullie?

groetjes, Grover

Hoi Grover,
Ik ken een hoop mensen die na het stoppen van de pil bijna direct zwanger werden, hhhm ik heb m zelf toch ook 9 jaar geslikt  wie weet...
Het zou voor jou een heel leuk kerstcadeau zijn, een zwangerschap.
ik  voor je.
Liefs Rene

Hallo Dames,

Leuk dat er zo veel hebben gereageerd..gisteren was ik een beetje depri..was net ongesteld geworden... van daar.
Vandaag weer al iets beter......ik had zo gehoopt dat het was gelukt deze maand..het voelde ook zo anders als anders..maar helaas.
Heb nu met de kerstdagen mijn eisprong..dus dat wordt flink klussen onder de kerstboom..!!!!
Als het deze maand niet raak is ga ik toch eens verder......wel spannend vind ik..want wat krijg je dan te horen misschien..nog even niet aan denken!!!
Ga er weer helemaal voor deze maand...maar wil er toch ook iets minder mee bezig zijn....  ze zeggen toch als je er veel mee bezig bent het ook niet goed lukt...maar ja hoe doe je dat.....???
Ik ben al gesopt met tempraturen en ovulatie testen ga ik ook niet meer gebruiken...werd daar helemaal zenuwachtig van...het moet NU NU NU.......
Kan er soms ook wel om lachen.....maar af en toe heb ik vreselijke dipjes zeker als er weer iemand makkelijk zwanger is geraakt......ik gun het hun natuurlijk wel!!!!
Het is maar gek hoor om zwanger te worden.......

Groetjes Evi

O ja ik heb 11 jaar de pil geslikt....  toch wel heel lang als ik zo zie staan!!!
Maar ik had wel gelijk een goede cyclus (28 dagen dus dat was weer wel positief...)
Daar kan ik het in ieder geval niet op steken.......maar waar ligt het dan toch aan!!

Hoi Meiden,
Er worden momenteel zovel meiden (van het forum) zwanger, wie weet is het wel besmettelijk en kunnen wij binnenkort ook zo'n leuke topic met hoera zwanger plaatsen.
Liefs Rene

Ben een tijdje minder actief geweest op het forum, maar vind het fijn iets van lotgenoten te horen.
Wij zitten nu inmiddels in ronde 12, dus het jaar is bijna vol.
Als we deze keer niet zwanger zijn, dan gaan we in januari naar de HA.
Vind het vooral frustrerend hoe bot mijn eigen familie af en toe kan reageren. Mijn zus en twee broers hebben allemaal twee of drie kinderen en waren binnen notime zwanger. Mijn moeder had ook nergens moeite mee (ik was zelfs een ongelukje).
Mijn NOD ligt op eerste of tweede kerstdag, lekker frustrerend als ik tussen de rondrennende kinderen zit. Maar hopen dat de duivels geen tijd hebben met kerst.
Wel fijn om te weten trouwens dat ik niet de enige hier ben die er langer over doet, ik begon al te twijfelen of ik naar het andere forum moest.
Heel veel klusplezier allemaal en succes met afwachten.

Groetjes Ukkepuk

Terug
Bovenaan