In afwachting van een zwangerschap........

Hoi Evi (en anderen), het hoefd echt niks uit te maken hoelang je de pil geslikt hebt. Ik heb hem 14 jaar geslikt, dacht er ook een poosje over te doen om zwanger te worden, maar  bij ronde 2 is het al raak! Ik  weet wel zeker  dat ik heel erg veel geluk heb hoor!!!  
Héél veel succes met zwanger worden, ik zal jullie wat hormoontjes sturen!!!
Groetjes, Esther.

He mariekecaro (???)

Ik heb je gevonden hoor!! Geinig dat je nu ook hier actief bent, ook helaas moet ik natuurlijk zeggen. Op naar het zwanger ZIJN forum dacht ik zo!!
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, over welke ronde ik mag spreken. In ieder geval dus in maart gestopt met de pil (na 10 jaar!!) in mei al zwanger, in juni dus weer mis en tot dusver nog steeds niet weer zwanger of er moet zich nu al een zaadje een gat in mijn eitje boren.... (kon je maar af en toe even in je lichaam kijken he?).
Die ovulatietesten van romed had ik dus deze maand, blijken ze over datum te zijn!! Al wat er verschijnt is een dikke vette conrolestreep en verder niets! Ik mag een test opsturen naar de fabrikant na mijn boze mailtje, laten ze me maar een doos terugsturen met goed werkende testen!!
He, tot horends ofzo maar weer.
Voor de rest van de dames, moed houden met elkaar!!

Liefs Ineke

Hoi allemaal!!

Is ffies geleden, maar er was ook niet zoveel te melden.

Ben inmiddels eigenijk overtijd, temperatuur nog hoog en verlies ook wat bloed.

Ben   vandaag bij huisarts geweest, kreeg een vervangende arts, gelukkig want dat was een vrouw, praat toch wat makkelijker.

Hele verhaal uitgelegd en zij denkt toch dat ik zwanger kan zijn... (
voorzichtig hoera) omdat de temp nog hoog is, maar eigenlijk zou ik al
eerder ongi moeten zijn, als ze kijkt naar mijn eisprong. Nu twee weken
wachten of ik echt ongi word of het zo blijft. In elk geval gaan ze
over twee weken testen, en bloedprikken, en verder onderzoek doen. Had
niet verwacht dat ze dat al zo snel zouden doen aangezien het nu (pas)
een half jaar is.

Is dus nog even spannend, want verlies nu bloed, maar is nauwelijks in vergelijking wat ik normaal heb... ff afwachten dus!

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes allemaal, wanneer zijn jullie nod's?

groetjes, grover

Begin maar vast met een lijstje:

grover, 26, 6e ronde, 1e kindje

Hoi Grover,
Jeetje wat spannend zeg.
Wie weet begint 2006 voor jou wel héél erg goed.
Waarom loop je nu al bij de huisarts ??
Zelf denk ik volgende week zondag mijn nod te hebben, deze maand voor het eerst gebruik gemaakt van ovulatietesten.
Het is weer spannend.
Liefs Rene (ronde 6 1e kindje)

hey Rene!

Ik loop niet echt bij de huisarts hoor.

Ben nu maand aan het temperaturen en heb dus wel eisprong kunnen zien en daarop kunnen klussen.

Maar na nod bleef temp hoog en dat kan duiden op zwangerschap, maar,
verloor ook wat bruin slijm en daarna wat bloed. Maar ben niet echt
ongi, normaal verlies ik veel meer bloed en heb krampen.

Dus daarom even langs huisarts.

Heb paar jaar geleden uitstrijkje gehad dus wilde ff zeker weten dat er
niks aan de hand is, toen was er iets met mijn baarmoeder slijmvlies
namelijk en aangezien er baarmoederhalskanker in de familie zit en mijn
moeder meedere miskramen heeft gehad, wilde ik toch even wat advies.

Maar ze wilde meteen een vervolg afspraak en onderzoeken als dat nodig
mocht zijn, dus dat scheelt. Hoef je niet eerst een jaar aan te klooien
voordat er eens iets word gedaan.

Zie dat jij net als ik in de 6e ronde zit? Voor jou dus ook erg
spannend, aangezien je nod ook bijna is? ( niet dat het uitmaakt in
welke ronde je zit hoor, in de eerste ronde is het net zo spannend).
Succes!!!

grover

Hoi Grover,
Dat is opzich wel fijn, als je onderzocht wordt (de reden ervoor is iets minder)
Kunnen ze in ieder geval kijken of het er van binnen een beetje goed uitziet.
Wanneer heb jij je nod dan, je bent nu al over tijd ??
Ronde 6 alweer, het gaat best hard.
Moet zeggen dat ik het er wel moeilijk mee heb als ik om mij heen hoor dat sommige mensen in 1x zwanger zijn, dan denk ik wanneer ben ik aan de beurt
Maar ja ik mag nog niet klagen. Er staat immers een jaar voor, maar ja als je iets héél graag wilt.....
Nou ja daar weet je zelf ws alles van.
De laatste x nod vond ik echt slopend vooral omdat ik samen met een vriendinnetje zwanger probeerde te worden. Zij had wel een positieve test en ik niet, dat was wel even slikken hoor.
Maar ja we gaan gewoon verder.
Succes met wachten...
Ik hoor wel hoe het verder met je gaat.
Liefs Rene

hoi rene

snap helemaal wat je bedoeld, ook bij mij word iedereen om me heen zo
zwanger, soms zelfs ongepland, maar ook zat mensen niet, dus dat geeft
hoop.

Niet dat je het ze niet gunt, dat is het niet, maar een beetje jaloerse
gevoelens steken steeds vaker de kop op bij mij want ik wil het ook zo
graag.

Ik ben inmiddels 5 dagen over tijd, en het bloedverlies is volgens mij
nu gestopt. Volgens de huisarts zou het zo'n 3-4 dagen kunnen wezen en
dat klopt wel ongeveer.

Ik had dus mijn NOD al met kerst, maar als ik kijk naar mijn eisprong zou het al rond 22 dec moeten zijn geweest.

Nu dus wachten tot tweede week januari, dan hoop ik dan sowieso meer te weten.

Hou je op de hoogte!

Hai allemaal,

Ik ben sinds de geboorte van mijn dochter nu bijna 17 mnd ook niet meer aan de anticonceptie gegaan.....ik was van haar ook zwanger geworden met clomid, dus eigenlijk ben ik al 17 maanden bezig, maar pas sinds juni voor het echie dus echt opletten wanneer je vrijdt en tempen. Deze maand eerste keer clomid gebruikt en NOD op 31 januari.....iemand zei net al oud en nieuw glaasje champagne en tampons uit de kast trekken! Maar niet te negatief je weet het nooit misschien komen de duivels wel niet!

Even over ha en de gyn, ik had eigenlijk vanaf het begin het gevoel dat er bij mij dar beneden ook niet helemaal goed zat. Ik had altijd lange cycli tussen de 33 en 52 dagen etc. Ik ben na 9 maanden gewoon naar mijn HA gegaan en die nam me direct serieus, ik werd na 10 maanden al doorgestuurd naar mijn gyn die na een aantal testen constateerde dat ik geen of een trage eisprong heb, dus aan de clomid en toen was ik snel zwanger, dus laat je niet te snel wegsturen bij een HA!

Nou meiden die ook binnekort hun NOD hebben sterkte en de klussers veel oliebollen klusplezier!

Groetjes Bloempje73

Terug
Bovenaan