Ik moet even mijn hart luchten... Ik kom er zojuist achter dat mijn vriend me de zoveelste leugen al een paar weken probeert wijs te maken, en dit keer is het voor mij echt de druppel waarbij ik niet weet hoe ik met hem verder moet. Eerst mijn schoonmoeder die nooit interesse toont in de zwangerschap, alleen maar zielige smsjes stuurt naar hem met: ik mis je zo. Want grote jongens vliegen blijkbaar nooit uit naar haar idee ofzo??? Daar kon ie nog wel eens goed over liegen. Vervolgens 2 weken terug dat ie de auto in de prak rijdt doordat ie denkt dat ie een bocht binnen de bebouwde kom á la Zandvoort kan nemen (heeft ons bijna 1500 euro gekost waardoor we er heel krap voor zitten nu). Lekker verantwoord ook als je vader wordt en zelf te dom bent om een baan te vinden waarbij er genoeg geld binnen komt om de rekeningen te kunnen betalen, en dan nog zo'n actie ondernemen met die auto... En aangezien we elk dubbeltje om moeten draaien op het moment kom ik er net achter dat hij wekelijks 10 euro aan broodjes in de kantine op het werk uitgeeft (waar hij max 4 uur per dag te vinden is). Terwijl hij mij almaar wijsmaakt dat ie alleen wat haalt als z'n oud-collega daar staat want dan krijgt ie gratis eten. LEUGENS! Ik ben echt in alle staten nu. Toen dat met z'n auto gebeurde hebben we 3 dagen knallende ruzie gehad, zelfs m'n vader is hier 2x geweest en ook nog 1x met m'n moeder erbij omdat ze zo bezorgd waren om mij en de baby door wat hij allemaal in zijn achterlijke hoofd haalde... Alsnog samen gebleven, ging de afgelopen 2 weken hartstikke lekker tussen ons en nu dit volgende geintje wat ie flikt. Ik weet het echt allemaal even niet meer hoor...
Blijkbaar is de baby het allemaal niet waard ofzo. Hij vindt het allemaal zo leuk, maar dat de baby geld kost maakt niet uit. Mijn vertrouwen is ook gedaald naar 0 ten opzichte van hem, blijf niet in zijn leugens trappen. Hij komt nu stel op sprong naar huis (weer geen extra geld te verdienen vandaag door zijn onverantwoordelijke keuzes). Zegt ie: ik ga proberen te regelen dat ik naar huis kan. Waarop ik heb gezegd: jongen jij kan zo goed liegen dat het je vast wel lukt, hoop alleen voor je dat je baas niet net als ik er zo goed doorheen prikt
Nou ik ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen, want ik ben helemaal klaar met hem. Hou zielsveel van hem, maar met een leugenaar ga ik niet samenleven.
Blijkbaar is de baby het allemaal niet waard ofzo. Hij vindt het allemaal zo leuk, maar dat de baby geld kost maakt niet uit. Mijn vertrouwen is ook gedaald naar 0 ten opzichte van hem, blijf niet in zijn leugens trappen. Hij komt nu stel op sprong naar huis (weer geen extra geld te verdienen vandaag door zijn onverantwoordelijke keuzes). Zegt ie: ik ga proberen te regelen dat ik naar huis kan. Waarop ik heb gezegd: jongen jij kan zo goed liegen dat het je vast wel lukt, hoop alleen voor je dat je baas niet net als ik er zo goed doorheen prikt
Nou ik ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen, want ik ben helemaal klaar met hem. Hou zielsveel van hem, maar met een leugenaar ga ik niet samenleven.