In alle staten

Ik moet even mijn hart luchten... Ik kom er zojuist achter dat mijn vriend me de zoveelste leugen al een paar weken probeert wijs te maken, en dit keer is het voor mij echt de druppel waarbij ik niet weet hoe ik met hem verder moet. Eerst mijn schoonmoeder die nooit interesse toont in de zwangerschap, alleen maar zielige smsjes stuurt naar hem met: ik mis je zo. Want grote jongens vliegen blijkbaar nooit uit naar haar idee ofzo??? Daar kon ie nog wel eens goed over liegen. Vervolgens 2 weken terug dat ie de auto in de prak rijdt doordat ie denkt dat ie een bocht binnen de bebouwde kom á la Zandvoort kan nemen (heeft ons bijna 1500 euro gekost waardoor we er heel krap voor zitten nu). Lekker verantwoord ook als je vader wordt en zelf te dom bent om een baan te vinden waarbij er genoeg geld binnen komt om de rekeningen te kunnen betalen, en dan nog zo'n actie ondernemen met die auto... En aangezien we elk dubbeltje om moeten draaien op het moment kom ik er net achter dat hij wekelijks 10 euro aan broodjes in de kantine op het werk uitgeeft (waar hij max 4 uur per dag te vinden is). Terwijl hij mij almaar wijsmaakt dat ie alleen wat haalt als z'n oud-collega daar staat want dan krijgt ie gratis eten. LEUGENS! Ik ben echt in alle staten nu. Toen dat met z'n auto gebeurde hebben we 3 dagen knallende ruzie gehad, zelfs m'n vader is hier 2x geweest en ook nog 1x met m'n moeder erbij omdat ze zo bezorgd waren om mij en de baby door wat hij allemaal in zijn achterlijke hoofd haalde... Alsnog samen gebleven, ging de afgelopen 2 weken hartstikke lekker tussen ons en nu dit volgende geintje wat ie flikt. Ik weet het echt allemaal even niet meer hoor...

Blijkbaar is de baby het allemaal niet waard ofzo. Hij vindt het allemaal zo leuk, maar dat de baby geld kost maakt niet uit. Mijn vertrouwen is ook gedaald naar 0 ten opzichte van hem, blijf niet in zijn leugens trappen. Hij komt nu stel op sprong naar huis (weer geen extra geld te verdienen vandaag door zijn onverantwoordelijke keuzes). Zegt ie: ik ga proberen te regelen dat ik naar huis kan. Waarop ik heb gezegd: jongen jij kan zo goed liegen dat het je vast wel lukt, hoop alleen voor je dat je baas niet net als ik er zo goed doorheen prikt ;)

Nou ik ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen, want ik ben helemaal klaar met hem. Hou zielsveel van hem, maar met een leugenaar ga ik niet samenleven.

Hee!! Niet te veel stress op je nek halen he! Is niet goed voor de baby;) Hou je lkkr rustig. Je bent nu mss ook wat prikkelbaarder door je hormonen. Maar liegen kan idd niet.

Soms ben ik inderdaad prikkelbaarder door de hormonen, maar in dit geval vind ik wel dat ik in alle redelijkheid reageer. Wat je zelf ook zegt, liegen kan niet. Na tal van leugens nu de zoveelste. Hij krijgt zo 2 opties: z'n pinpas blijft voortaan hier of het gat van de deur. Als ie te pas en te onpas met geld wil smijten moet hij maar lekker vrijgezel zijn.

Dit is dus het nadeel dat we pas 3 maanden samen waren toen we achter de zwangerschap kwamen... Hij is een hele lieve jongen, maar wel 1 die het regelmatig achter z'n ellebogen heeft ben ik inmiddels achter.

jeetje heftig zeg.ik zou ook flink pissig zijn.wil hij wel een relatie en vader worden?.ik denk dat jullie een heel goed gesprek moeten hebben met een derde erbij zodat diegene jouw een beetje in de gaten kan houden.wat zonde dat je zo niet van je zwangerschap kunt genieten.en kan je hem ooit nog wel vertrouwen,neemt hij de zorg wel voor zijn rekening.en hou je dit wel nog 5mnd vol zo. te veel stres is ook niet goed nu.wees trots op je ouders want zo als ik lees staan zij wel voor je klaar en dat kan je wel gebruiken in deze situatie met al die hormonen.
ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie er goed over kunnen praten.

Oef wat een verhaal :-S niet echt iets waar je op zit te wachten als je zwanger bent...
Ik kan goed begrijpen dat je heel boos bent, liegen is gewoon niet goed te praten.

Moeilijk hoor, ik hoop echt voor jullie dat alles goed komt!
Probeer wel een beetje rustig te blijven he! Hoewel dat ook niet makkelijk is, zeker niet met dit soort dingen... Sterkte meid!

jeetje wat een verhaal.
helaas bij mij wel in grote lijnen herkenbaar van mijn vorige zwangerschap.
kun je absoluut niet gebruiken meid, probeer idd dan keuzes te maken die voor jou en je kleintje rust bieden. en dan hoeft die keuze miss niet eens voor altijd te zijn maar een tijdelijke oplossing.
je zou moeten kunnen verwachten dat je vriend zich juist nu in deze siuatie voor de volle 100 procent in gaat zetten. gebeurd dit niet ben ik bang dat dat niet zo makkelijk te veranderen is, en al helemaal niet makkelijker word als de kleine er dadelijk is.

wil je absoluut niet een rot gevoel geven maar uit je verhaal begrepen vind ik dat hij beter zijn best zou moeten doen en vooral eerlijk zijn.

s6 ermee hoop dat jullie er snel genoeg uit komen.

liefst

RUSTIG MEISJE. Klinkt heel stom, maar doe rustig aan. Je man is de vader van je kind en houdt zielsveel van je. Dat liegen is echt niet oke. Dat moet ook stoppen en dat moet je hem duidelijk maken. OOk het geld uitgeven moet stoppen. Geef hem desnoods zakgeld.

Mannen zullen altijd jongetjes blijven en heel kinderachtig kunnen doen wat betreft mama, auto's en geld. Duidelijke afspraken maken is het handigst. Maar je moet vooral RUSTIG aan doen.

Het komt echt wel goed en anders mag je me best eens bellen om je hart te luchten. Mjn ex was ook erg egoistisch en ik weet precies hoe je ermee om moet gaan. Kwaad worden werkt alleen maar averechts. Je moet hier boven staan en hem voor de keuze stellen: Volwassen worden of een klein kind blijven!

Succes.

Probeer je rustig te houden meid!! Is niet goed voor jou en je kleine!!
Ik hoop datje een goed gesprek met hem hebt of hebt gehad!! Maar hou je vooral rustig!

Terug
Bovenaan