In de wachtweken

Ik1

New member
dit ervaar ik als de vervelendste periode van de hele maand. De onzekerheid, je lichaam die je voor de gek houdt.

Afgelopem nacht zo'n rare droom gehad, mijn ouders kregen een kindje terwijl ze richting de 60 lopen. Het was heel echt.

Ook darmen die sinds gisteren zo raar doen. Kan niet wachten op mijn NOD die ik vrijdag as verwacht. 
 
Herkenbaar. Die wachtweken zijn vervelend. Je denkt het ene moment dat je lichaam je voor de gek houdt het andere moment geloof je je lichaam volledig. Als je graag een kindje wilt dan wil je dat het liefst direct.  Dan is twee weken wachten opeens heel lang. Daarna heb je nog veel langere weken (mijn ervaring) tot de eerste echo.

Succes tot vrijdag met wachten. Ik mag di testen.
 
Hi ladies,

Ja, ik vind het ook verschrikkelijk. Het ene moment denk ik dat ik het mis heb en zo ongesteld wordt en tegelijkertijd hoop ik dat het weg blijft.  -__-

Vandaag is mijn nod dag, de dag is nog niet voorbij dus het kan nog steeds komen. Hoop natuurlijk van niet. Heb de afgelopen ander halve week elke dag buikpijn en steken. Denk steeds dat het mijn menstruatie is. Heb geen last van me borsten alleen vermoeidheid en af en toe misselijkheid. Maar kan ook andere oorzaken hebben. Wordt hier zo onzeker van. Maar wil niet testen voor een teleurstelling. Dus wacht het nog af.

Dus ik begrijp jullie wel. Succes nog even wachten tot dinsdag en vrijdag. Hopelijk een positieve test!
 
Ik zit deze week ook op die bank tot en met as. zaterdag. Vreselijk. Ik denk dat het deze maand niet gelukt is omdat ik erg verkouden was tijdens mijn ovulatie. Dat lijkt mij niet goed voor een ovulatie.

Mijn lichaam is kampioen mij voor de gek houden. Regelmatig pijn in mijn bortsten en nu sinds dit weekend regelmatig heel erg honger, dan ga ik eten klaarmaken of koken en dan wordt ik wee en heb ik geen zin meer.

Maar vorige maand was het net zo. Toen was ik ook niet zwanger. Dus ik houd er rekening mee dat ik gewoon ongesteld wordt. Helaas.

veel liefs felice
 
Hoi allemaal,

Mijn NOD is 28.09. Nog weekje wachten, vannacht rare droom dat mijn cavia's jonkies kregen terwijl ik allemaal dames heb in de kooi. Dus onmogelijk...

Verder voel ik nog niet echt wat qua symptomen, afgelopen weekend wel echt moe. Zaterdagmiddag 1,5u op de bank geslapen smiddags,'s avonds om 10u na 1 wijntje bekaf en doorgeslapen tot volgende dag 7u. Maar we zullen zien volgende week. Tis wel dat ik as zondag vlieg naar Portugal voor vakantie met schoonfamilie... Extra spannend wat het wordt met mijn NOD.

Het bankje is vervelend om plaats te nemen, maar het is helaas niet anders ;-)

Succes dames!
 
Hallo allemaal,

Mijn NOD is op 24-09. Nog een paar dagen dus... Spannend deze dagen.

Ik had een paar dagen na mijn ovulatie op 13/14 september (weet ik exact omdat ik de ovulatietesten van CB heb gebruikt) meer last van witte afscheiding dan normaal. Dit viel me gewoon op. Afgelopen zaterdagavond was mijn afscheiding een klein beetje bruin. Ik hoop natuurlijk dat het een innestellingsbloeding was, maar dit kon natuurlijk ook een voorteken zijn van een opkomende menstruatie. Ik heb nu geen last meer van bruine afscheiding.

Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier ook last van hebben?

Veel succes ladies! Xxx
 
Tot en met mijn NOD was het best veel nattig iets. Sorry voor de details. Nu is het veel minder en droog en korreliger. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat wel en niet goed is. Jullie?

veel liefs Felice
 
Hier nog één aan het wachten... Had last van brandend maagzuur, ineens, beetje misselijk, beetje weeïg gevoel... Maar geen idee of dat ermee te maken heeft. Voor de rest geen symptomen als gevoelige borsten, dus het zal wel negatief zijn ;) Heb, als mijn cyclus regelmatig is, zaterdag of zondag mijn NOD

 
Terug
Bovenaan