In de wachtweken

Lara, gefeliciteerd wat leuk!!!!

morgen in mijn NOD dus ik hoop zaterdag weer van de wachtbank af te stappen. Dan wel ongesteld dan wel zwanger.

Ik ben zo benieuwd naar wat het wordt...... Zo als eerder gezegt ik voel en ruik vanalles maar ik wil het zo graag dat ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

veel liefs

Felice
 
@Lara Gefeliciteerd! Wat leuk zeg!

Ik hoop het wel, maar ik heb sinds gisteren nieuwe opdracht via detacheringsbureau waarvoor ik werk. Minstens 1 tot 1.5 jaar omdat vrij complexe materie is, gelukkig wel dichterbij huis. Maar wel aangegeven dat er kinderwens is ook al vragen ze er niet naar, wil wel eerlijk zijn. Start nl 05.10 maar mocht ik zwanger zijn red ik die 1 tot 1.5 jaar wens van de opdrachtgever niet, maar ze zeiden dat zien we dan wel weer.
Pff gelukkig :)

We zullen zien morgen met de test, maar ik verwacht van niet omdat ik echt niet veel symptomen dit keer heb dan eerdere rondes. Had je van tevoren maar geweten dat je lichaam je zo voor de gek kon houden...
 
dank jullie wel😊

Wat spannend allemaal voor degenen die morgen/binnenkort testen. Ik kom hier morgen weer even gluren natuurlijk😉.

@ leo-tje Gefeliciteerd met jouw nieuwe opdracht. En goed dat jij hebt aangegeven dat er een kinderwens is. Maar dat komt vast wel goed.

Liefs Lara
 
jeeee ik ben van de wachtbank af...... En ik heb mogen plaatsnemen op een nieuwe wachtbank. Deze duurt alleen 9 maanden (nu nog 8). Ik ben namelijk zwanger!

vannochtend naar de Etos geweest en een test gekocht. Meteen gedaan natuurlijk. Er kwam een hele duidelijke + in beeld. Dat kan maar 1 ding betekenen ik ben zwanger. Op 3 juni verwachten wij een kindje..... Onze eerste.

Veel liefs Felice
 
Super! wauw Felice jij ook gefeliciteerd!!

Hield onze lichaam ons toch niet voor de gek ;).  Volgens mijn berekening is mijn uitgerekende datum 2 juni.

Ik hou het al 2 dagen geheim voor mijn partner. Ik wil het hem op een speciale manier vertellen en dat gaat vanavond gebeuren als we uiteten gaan. Bij het toetje zal hij erachter komen dat hij vader wordt☺️. Kan niet wachten!!!

Houdt de rest het nog een beetje vol op de wachtbankjes?

liefs Lara34
 
Gefeliciteerd aan de gelukkigen!

Ik zit ook op het zogeheten wachtbankje... ik verwacht woensdag/ donderdag mijn NOD.  Maar heb sinds gisteren dan ik wel wat bruine rommel verlies.. niet hetzelfde wat ik normaal gesproken heb als ik ongi zou worden. Dit is natter ofzo.  Heel moeilijk te omschrijven. en het is precies 5 dagen na het klussen in de vruchtbare dagen begonnen.

Herkennen sommige van jullie dat ?

 
@suusje25 daar had ik wel last van 5 dgn voor mijn nod tot een paar dagen na mijn nod. Daarvoor was het witte afscheiding en vloeibaar. Heb ik anders nooit last van gehad. Was bij mij dus een innestellingsbloeding.

liefs Lara
 
Dames, Ik sluit me aan bij jullie. 7 okt was mijn NOD. nog niks gebeurd en zwangerschap testen waren tot 7okt negatief. Ik heb daarna ook niet meer getest want ik kon de teleurstelling niet meer aan.

Dus ik zit ook op de wacht bankje....
 
Terug
Bovenaan