In de wachtweken

klopt het is "nattig" . Ik hoop zo dat dit een eventuele innestelingsbloeding was, qua tijd, vanaf mijn ovulatie gezien, zou dit heel goed kunnen. Ik heb ook geen last van gevoelige borsten, wel van vermoeidheid. Vandaag dacht ik zelfs wat lichtelijk misselijk te zijn. Maar dacht al gauw dat het kwam omdat ik nu werkijk op alles let. Heb de test al in huis en zou al kunnen testen met deze vroege zwangerschapstest van CB, maar omdat ik twijfel of het nou een innestelingsbloeding of een voorteken van de menstruatie is wacht ik toch tot mijn NOD dag (al valt dat niet mee). Ik wacht lekker nog even met jullie mee😊

Fingers crossed ladies🙏

 
goed nieuws cu2Heleen1! Gefeliciteerd!

Hoe gaat het met de andere dames op het wachtbankje?
 
Gefeliciteerd Heleen, wat leuk en fijn! Hoe voel jij je verder?

Ik ga over 2 dagen testen. Ik heb sinds vandaag wel wat gevoelige borsten, dacht vanmorgen zelfs wat vocht uit mijn tepel te spotten. Was uit de droger vind ik normaal heel lekker ruiken, gister vond ik het ineens niet lekker meer ruiken. Vandaag toen ik van mijn werk kwam, liep er een rokende vrouw voor mij vond het zo ongelooflijk vies ruiken. Normaal ook maar nu vond ik het extreem vies ruiken. En meer van dit soort dingetjes. Of mijn lichaam houdt mij voor de gek of zou het misschien toch??

Ben heel benieuwd naar jullie wacht dagen😊

Xxx
 
Heleen wat super om te lezen dat je zwanger bent!  Zeker na de laatste keer gefeliciteerd 🎉

Ik moet nog heel lang wachten alleen is dat wachtbankje hier altijd gevuld met een sterker reukvermogen en pijnlijke borsten of vermoeidheid... lastig te bepalen of je dan zwanger bent..

Succes dames ik ga proberen de komende dagen te klussen en dan maar weer hopen dat ik eerlijke kans heb  😊

Sowieso zit ik 15 oktober bij de fertiliteitsarts want ik ga er niet weer 4,5 jaar over doen...

Liefs
 
Hoi allemaal,

Hier zaterdag testen 2 dagen voor NOD ivm as vakantie zondag vliegen met schoonfamilie. Heb afgelopen dagen geen meer symptomen gehad, ik zag van het weekend ook inderdaad meer 'troep' bij tepel zitten dan anders dacht, maar ja kan ook zijn dat je er nu meer op let. Ik zie wel, vanochtend wel opgestaan met hoofdpijn na een nacht met veel wakkermomenten.

@Heleen, gefeliciteerd! Wat leuk voor je en al het voorspoed gewenst voor de zwangerschaptijd!

@Lara je zou inderdaad al nu kunnen testen, maar begrijp aan de ene kant ook wel dat je het niet doet ;-)
 
Hallo ladies,

ik heb vanmorgen getest: 1-2 weken zwanger!! Ik ben zo blij had eerst een half uur gehuild van blijdschap. Mijn lichaam hield mij toch niet voor de gek, wat ik voelde was echt.

Jullie allemaal nog veel succes met het afwachten en ik hoop voor jullie ook een positieve test.

@Leo-tje een van mijn syptomen de afgelopen week was ook veel wakkermomenten en ook "troep" bij mijn tepel. Ik hoop dat jij zaterdag goed nieuws komt brengen. Ik hou het hier nog in de gaten😉

Liefs mij xxx
 
wauw Lara 34! Gefeliciteerd!

morgen is mijn NOD, kan niet wachten, maar ga er vanuit dat het niet raak is. Heb eigenlijk geen klachten op nog steeds vreemde dromen na en heeeel irritant heb ineens last van puistjes..
 
Terug
Bovenaan