<p>Hallo iedereen, </p><p> </p><p>Dit moet even van me hart en hopelijk kunnen jullie jullie ervaringen met mij delen. </p><p>10 april is ons kindje overleden, een miskraam dus. 16 april in het ziekenhuis geweest voor controle en de baarmoeder was leeg er was goed nieuws volgens de gynaecoloog.. Er was een witte streep zichtbaar door de baarmoeder. Ik was dus gewoon weer vruchtbaar.. So far so good! Begin mei bloedgeprikt in het ziekenhuis en was toen niet zwanger! </p><p>Nou ben ik 5mei ongesteld geworden met wat kleine stolseltjes verlies. Dit duurde een week, dus een goede ongesteldheid. Als ik dan er vanuit moet gaan dat dan me cycles weer is gestart zou ik deze week mijn ovulatie week hebben waarop de 20e afgelopen woensdag me eisprong zou zijn volgens de berekeningen. Dinsdag na het plassen veegde ik zeer licht bruin verlies af, zo ook voor woensdag en donderdag. Gisteren was het bruin verlies waterig/slijmerig. En vandaag is het dus helemaal weg! Let op! Dit was alleen bij het afvegen!! Overigens hebben we gewoon tweemaal gemeenschap gehad op me eisprong dag. Ook een klein weetje, ik kreeg geen terugslag van zijn spul de afgelopen 2 keer.</p><p>De ovulatietesten blijven gewoon 2 streepjes aangeven, nu heb ik het idee dat die van vandaag wel wat donkerder is dan voorgaande dagen. Maar nauwelijks verschil, hij zal toch juist minder moeten worden als je ovulatie "over/voorbij" is? Of klopt mijn ovulatie week dan niet? </p><p>Ik ben in de war ladies! Wat is er nou precies gaande?!? Help me met jullie ervaringen!! ?</p><p> </p><p> </p><p> </p>