In de war!

Hallo iedereen!
Bedankt voor jullie reactie! Mijn eerste donkere streep had ik afgelopen zondag de 24e! Nu hebben we de 21e, 22e, de 24e zelf en 25e gemeenschap gehad. 
Zal dat genoeg zijn of moet ik nog even door gaan? Ik heb hier zo geen ervaring mee en vind het dus heel ingewikkeld?. 
Die nummer 7 is van vanmorgen dus is net vers van de pers en lijkt nu net zo donker als nummer vijf toen ik die net af nam 

Ja de 24e inderdaad, qua gemeenschap zat ik dan een beetje goed? 

Ik las dat je al in de 17e ronde zat en weer ongesteld bent geworden.. Echt bale zeg ?

Ja dat begrijp ik echt, wellicht eens na de dokter? Zo jammer dat het al 1.5jaar moet duren.. ?
Ik ben voor mezelf ook erg benieuwd, na me miskraam denk ik ook gelijk dat het niet meer zal lukken.. Ik kan 7 a 8juni pas testen, voelt nog zo ver weg?

Oh dat is goed nieuws! Dan heb je dat in ieder geval uitgesloten en weet je dat het gewoon mogelijk is. Alleen de rede van lange duur.. . Tsja, dat zal je nooit te weten komen ben ik bang. Echt een gedoe..
Sinds vandaag kreeg ik allemaal plekjes in mijn gezicht, weet niet of dat dat een symptoom is anders zal het een teken van ongesteldheid zijn.. 

Terug
Bovenaan