Ik zal jullie de details besparen, denk dat jullie al genoeg hebben moeten aanhoren van mijn zwangerschapskwaaltjes, maar in het kort komt het neer op bloedverlies, dus doorgestuurd naar de gyn waar al 3 Ã 4 cm ontsluiting werd geconstateerd.... flink schrikken, veel te vroeg natuurlijk, ben nu 33wk2dg.Werd dus meteen plat gelegd en weer aan de CTG en een band om de baarmoederbewegingen in de gaten te houden. Nou, daar werd geconstateerd dat ik om de 5 minuten (op de top) weeen had. Ik ervaarde ze meer al harde buiken, maar blijkbaar heten dat weeen als ze ontsluiting opwekken. Weer wat geleerd. Dus direct aan de weeenremmers. Lig daar nog steeds aan, verder net de tweede prik gehad om de longetjes te laten rijpen. De remmers lijken sinds begin vanmiddag goed aan te slaan, maar dat wordt nog volgehouden tot morgenavond 6 uur (48 uur is max) en dan wordt bekeken hoe het verder gaat zonder de remmers. Dus ben ik iig wel tot maandagmiddag in het ziekenhuis.
Ik heb al wel een tijdje terug gezegd dat ik dacht dat deze wel 2 a 3 weekjes te vroeg zou zijn, maar dit is niet de bedoeling. Ik denk nog steeds positief in weken, maar hier hebben ze het over uren/dagen.... en hopen uiteraard ook weken. Kleertjes zijn nog niet gewassen, kaartjes nog niet besteld, enz. enz.... Maar ja, ik heb er duidelijk niets meer over te zeggen en neem idd elke dag zoals ie komt. Heb nu gelukkig van manlief een laptop met mobiel internet te leen, dus kan ik jullie iig een beetje op de hoogte houden.
Ik heb al wel een tijdje terug gezegd dat ik dacht dat deze wel 2 a 3 weekjes te vroeg zou zijn, maar dit is niet de bedoeling. Ik denk nog steeds positief in weken, maar hier hebben ze het over uren/dagen.... en hopen uiteraard ook weken. Kleertjes zijn nog niet gewassen, kaartjes nog niet besteld, enz. enz.... Maar ja, ik heb er duidelijk niets meer over te zeggen en neem idd elke dag zoals ie komt. Heb nu gelukkig van manlief een laptop met mobiel internet te leen, dus kan ik jullie iig een beetje op de hoogte houden.