in het ziekenhuis

spannend zeg meid!ik lees het nu pas,sorry!
ik hoop dat de kleine nog even mag blijven zitten!3 weken van te voren vind ik ook wel mooi,maar nu is het nog te vroeg he!

rustig aan!

groetjes nienke

Nou, ik ben niet de eerste geworden gelukkig !! Maandag op controle zei de gyn dat ik pas twee weken later weer hoefde te komen, ze deden toch niets meer om het tegen te houden. Maar vrijdag toch weer terug, want het voelde niet goed, hele nacht gespannen buik en voelde de kleine erg weinig. Gelukkig was alles goed, maar ze willen me toch beter in de gaten houden. Morgen moet ik dus weer komen voor een CTG en dan woensdag weer alles checken. Ben benieuwd of ik het ga halen, want het rommelt flink... Ben vandaag ook erg veel slijm verloren (slijmprop), bij mijn dochter duurde het daarna nog geen twee dagen voor ze er was....Maar ben inmiddels al weer 35wk2dg en als ik dan hoor hoe goed het is gegaan met de kleine Steyn heb ik goede hoop !!

Wel fijn dat ze je goed in de gaten willen houden. Ik zou het er ook niet op hebben om dan na 2 weken weer terug te komen.
Iedere dag is er weer 1 bij maar ja, als je ervaring bij de vorige 2 dagen was...ben ik benieuwd... wie weet ben je nu wel aan het puffen! hahahaha

hoi,
hoe is het ondertussen?? pft, lig je daar te denken aan alle dingen die je nog niet gedaan hebt zeker... of heb je ondertussen al wel kaartjes uitgezocht?? kleertjes wassen ed gaat wat moeilijker... maar misschien doet iemand dat wel voor je?? dat zou wel lekker rustig zijn voor je, dan heb je daar niet meer over na te denken!!

sterkte ermee en we horen van je hé!!

liefs Elise

Terug
Bovenaan