in het ziekenhuis

Nou, de kleine zit er nog hoor. Ik lig alleen helaas nog wel steeds in het ziekenhuis, want ze durven het echt nog niet aan om me te ontslaan. Het ging bij mijn dochter zo vlot dat ze bang zijn dat ik niet op tijd terug ben nu de kans op een premature bevalling toch wel erg groot is.

Mijn buik reageert nog steeds erg op de bewegingen van de kleine, maar het is niets vergeleken bij vrijdag. Morgen 34 weken, da's al heel wat verder dan de 33,1 waarmee ik werd opgenomen. Kan niet geloven dat ik hier dan al weer ruim 5 dagen lig. Even voor controle naar de gyn noemen ze dat...

Nou, ja, ze hebben het nu over minstens nog een week hier. Ik blijf hoop houden, maar zie inmiddels ook wel in dat ik niet zo veel kan en dus thuis misschien meer mezelf en mijn gezin in de weg zit dan hier. Iig een zorg minder voor mijn man als ik hier ben dat ik op tijd in het ziekenhuis ben mocht het zover zijn.

Groetjes en ik houd jullie op de hoogte !!

Hey,

Hoe gaat ie? Wat een naar berichtje! Ik dacht, ff kijken wat er allemaal geschreven is maar zoiets had ik niet verwacht. Spannend zeg!
NU maar hopen dat het steeds beter gaat en dat de beeb nog ff blijft zitten. 34 weken klinkt idd al heel anders...

Maak je niet druk over alles wat je nog moet regelen. Dat komt allemaal wel goed! Denk nu maar aan je zelf en aan de beeb.

Sterkte daar!

Liefs Yvonne

Hoi Hope,

Wat een toestand allemaal, maar ja.... je kan er niks aan doen!
Wel leuk dat je ons op hoogte kan houden vanuit het ziekenhuis.

Veel sterkte daar! en blijf ons vooral bijpraten ik volg je verhaal vol spanning!

Groetjes mirella

Hoihoi,

Hou die kleine nog maar ff binnen hoor! In het ziekenhuis houden ze je inderdaad heel goed in de gaten, maar ja je zal je gezinnetje ook best missen.
Heel veel sterkte en doe rustig aan.

Liefs Nanda

hey
wat een spannende tijd voor jullie zeg! hopelijk hou je de kleine nog ven binnen elke dag extra is al mooi meegenomen natuurlijk!
heel veel sterkte de komende dagen en gelukkig ben je in goede handen
mira mv marek en 36 weken zwv ??

Sorry meiden, dat ik gisteren niets heb laten horen, was een drukke en verrassende dag.
Allereerst, de beeb zit er nog hoor !!

's Ochtends overleg tussen alle gyns, besloten ze toch ineens dat ik naar huis mocht. Buikactiviteit blijft,  zodra de beeb beweegt wordt mijn buik hard. Maar in ieder geval niet meer zo vaak als vorige week. Verder doet de beeb het goed, groeit erg goed en is lekker beweeglijk. Gisteren nog een groeiecho gehad, wordt nu zo'n 36 weken geschat, 2700 gram. Mijn dochter was 2800 gram en gewoon op tijd, dus deze heeft iig genoeg reserves, mocht ie toch ineens worden geboren.

Ben dus gisterenavond thuisgekomen, erg vermoeiend, kan nog erg weinig. Vanochtend toch weer veel willen doen (babykleertjes uitzoeken en wassen), stom want had meteen weer last. Dus rest van de dag plat gelegen. Maandag moet ik voor controle terugkomen en dan wordt per controle gekeken wanneer ik weer moet komen en wat ze gaan doen. Remmen doen ze niet meer verder, dus nu is het afwachten ! Ik ben heel benieuwd, hoop niet langer dan week 37 door te hoeven, want dit schiet natuurlijk niet op. Maar tot die tijd zal ik er alles aan doen om de beeb binnen te houden (voor zover we daar wat aan kunnen doen...)

Ik zal jullie op de hoogte blijven houden ! En hoop zeker niet de eerste te gaan worden, ben tenslotte pas de 18e juni uitgerekend !

Terug
Bovenaan