In oktober/november stoppen met anticonceptie!

<p>hi meiden! </p><p>Ik ga as. maandag mijn (koper)spiraal laten verwijderen. </p><p>Wie is er nog meer pas gestopt of gaat binnenkort stoppen met anticonceptie?</p><p>Het lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen! Misschien een Whatsapp groepje starten of gewoon lekker via het forum kletsen?!</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hoi!! Ik ben 3 maanden geleden na 10 jaar gestopt met de pil, omdat ik eerst mijn cyclus wilde afwachten hebben we eventjes gewacht.
Nu weet ik dat ik gelukkig een vrij regelmatige cyclus heb en vanaf deze maand willen we er heel graag voor proberen te gaan :). Leuk!!

Hi! Ik ben 1 oktober gestopt met de pil en menstruatie vandaag doorgekomen. We wilden begin 2021 beginnen, maar van het weekend besloten er nu al voor te gaan! Hopelijk blijft m'n cyclus dus regelmatig...
Eerste kindje trouwens. Super spannend, maar oh zo leuk! 

Hoi! Ik ben sinds 6 oktober gestopt met de pil. Daarna gelijk een ontrekkingsbloeding tot dag 8, en op dag 17+18 (27+28 oktober) positieve ovulatietest. Nu zit ik dus in de wachtweek, verschrikkelijk haha... Omdat ik nog niet weet hoelang mn cyclus is tel ik 14 dagen vanaf m'n ovulatie en zou m'n nod dus 10/11 november zijn. Op dit moment heb ik veel steekjes en krampjes 
Eerste kindje, zo spannend 

Terug
Bovenaan