In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie,  Oeh, heel spannend!! Hoop het voor je.
Mijn nod is 5/6 november, dus we hebben een paar dagen verschil in onze cyclus ;-).
Ik reken bij mijzelf deze kans eigenlijk niet mee, heb namelijk deze cyclus geen rekening gehouden met mijn vruchtbare dagen, en het zou wel heel bizar zijn als het gelijkt gelukt is ofzo haha.. 

Hoi allemaal, 
Ik ben 6 november helaas ongesteld geworden, op cyclus dag 28 dus heel netjes. Vond het heel jammer maar het is pas de 1e ronde! 
Hoe is het met jullie? En @WonderAn, ook ongesteld geworden of niet? 

Hoii. 
Ik zit ook in kletstopic van NOD november :) Ben 27 jaar en samen met mijn vriend gaan we voor een eerste kindje :)
zelf ben ik 27 augustus gestopt met de pil. En 'ontrekkingsbloeding'was 31 augustus 6dagen. Na cyclus van 45 dagen pas de 1e menstruatie na pil gebruik dat was 15 oktober voor 6 dagen. Ik zit nu op cyclus dag 20. Dus misschien verwacht ik mijn menstruatie aanstaande donderdag. We zitten in de 1e ronde. Dus nog spannend of deze cyclus meteen regelmatig is deze maand! 

@krokuzzzkelly  spannend hoor! Hopelijk word je natuurlijk niet ongesteld. Ik heb gelijk een ontrekkingsbloeding gehad en nu weer omgesteld na 28 dagen. Alleen stopt het nu alweer na 4 dgn, echt super kort! Gebruik je ovulatietesten? 

@Noeksie Ah wat jammer, kan me voorstellen dat je dan toch even heel teleurgesteld bent.. Wel een fijn idee dat je zo'n mooie cyclus hebt! Hopelijk hebben jullie deze ronde veel geluk!
Ik ben zelf ook 5 november ongesteld geworden, sinds gister weer over :). Dit gaat de eerste ronde worden dat we er echt heel bewust voor gaan.. spannend..!! 

@Krokuzzzkelly Spannend zeg!! Ook benieuwd hoe jouw cyclus nu gaat zijn.. laat het vooral even weten! :)

Hallo allemaal,
Ik heb begin juli mijn spiraal laten verwijderen. Die maand ook nog ongesteld geworden en loopt op zich wel regelmatig.
Het zijn steeds spannende maanden. Ik maak mezelf helemaal gek haha 
Ronde 5 en zou morgen mijn NOD hebben dus ben benieuwd.
normaal altijd last van menstruatieklachten en nu helemaal niks. 
Vanmorgen wel misselijk dus fingers crossed. 

Groetjes Ilona

@WonderAn ah oke dan begrijp ik het! Dacht misschien heb je er al een ronde op zitten. Wij eigenlijk ook nu pas wel heel bewust hoor...ik dacht bij die 1e ronde, ga wel testjes doen (kon het écht niet laten) maar niet perse opgelet, dat we zouden gaan klussen met de eisprong, en dus wat meer losgelaten. Maar wil nu wel echt m'n best gaan doen. Het is ook allemaal zo nieuw en spannend, dit duurt ook lang die paar dagen tot je vruchtbare periode en eisprong haha

Terug
Bovenaan