In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Ilona, ik begrijp je helemaal! Je maakt idd jezelf helemaal gek van oh voel ik nou wat? En wat kan het betekenen? Zo irritant maar je kan er niks aan doen. Ik ben ook nog aan het ontpillen dus was ook misselijk enzo, dan denk je gelijk oh zou het haha. 

Ik houd jullie op de hoogte haha. 
Je kan er ook niks aan doen. Wachten vind ik vooral vervelend. Ik ben heel ongeduldig haha
Het is wel fijn om erover te kletsen op dit forum. 

[quote quote=10371405]@krokuzzzkelly spannend hoor! Hopelijk word je natuurlijk niet ongesteld. Ik heb gelijk een ontrekkingsbloeding gehad en nu weer omgesteld na 28 dagen. Alleen stopt het nu alweer na 4 dgn, echt super kort! Gebruik je ovulatietesten?[/quote]
Nee, deze 1e ronde nog geen ovulatie testen gebruikt. Ik wil eerst inzicht krijgen in de cyclus. En zonder ovu testen doen.
Kijken hoe dat verloopt. En wel korte periode ongesteld geweest..

Krokuzzzkelly, snap ik! Wilde ik ook, alleen is het bij mij niet echt gelukt en heb alsnog testen gedaan haha. Alleen bij deze ronde ga ik wel echt opletten dat we het gezellig maken met de eisprong, vorige ronde kon ik dat dan wel weer wat meer loslaten. Ik was ook gewoon blij eigenlijk aan de ene kant dat ik ongesteld werd en dat het allemaal dus goed werkt haha 

Mijn nod is aangebroken. Ik merk nog niks dat ik ongesteld ga worden. 
Mijn kopje koffie smaakt niet en voel me weer beetje misselijk met opstaan. 
Ik durf nog niet te testen haha

Toch maar de test gedaan! En het is gelukt ?. 
2 testen achter elkaar gedaan om het zeker te weten! Ookal is het nog pril en kan er nog van alles gebeuren, ben ik heel erg blij. 

gebruiker 10287479
spannend! Gefeliciteerd!
Mijn NOD is morgen. Maar mijn gevoel zegt dat ik wat later deze maand ongesteld ga worden. Puur omdat mijn cyclus nog regelmatig moet worden na stoppen van de pil. Dat was dus eind augustus.
Noeksie,
ja wel 'fijn' die 1e menstruatie na het stoppen van de pil. Weet je in ieder geval dat het lichaam zelf nog kan, haha.
Dat vond ik de vorige maand wel een 'prettig' idee 

@gebruiker   gefeliciteerd!!! Super. Knap ook dat je het vol hebt kunnen houden om niet te testen tot je NOD haha. 

Terug
Bovenaan