In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Elfje Ohja na het stoppen met de pil kan je cyclus heel onregelmatig zijn. Jammer dat je toen geen ovulatietesten hebt gebruikt! Anders wist je precies hoe lang na positieve je ongesteld moet worden. De 25e was hij meest positief toch? Miss heb je 2 dagen daarna je eisprong gehad en ben je nog niet bij je nod. 

@mlena ik denk dat ik weet hoe je zo'n groep kunt maken. Maar ik weet natuurlijk niet of iedereen daar aan wilt deelnemen?
Mocht iedereen dat leuk vinden zou ik kunnen kijken of ik het voor elkaar krijg mocht het bij jou niet lukken natuurlijk

Mlena. Ik had me eisprong idd de 25ste had ook echt een positiefe test en einde middag voelde ik hem ook echt.
Hier helaas ook ongesteld geworden had het stiekem al verwacht. Wel 1 dag na nod en dpo 13. Weet ik dat ook weer. Op naar een mooie kerst rond die tijd is mijn eisprong dan! ?

Ik ben nog niet ongesteld meiden...pfff wat duurt het lang!! Ook nog steeds niet echt hele menstruatie achtige krampen zoals normaal, vanmorgen alleen heel iets. Wel last van veel witte afscheiding (sorry?) 
@Elfje  ah balen!!! Maar beter dat je het al wel had verwacht en voelde aankomen. Ja precies, dat zou dan bij mij ook rond de kerst zijn, wel leuke dagen om het gezellig te maken! ?? op heel veel geluk voor jou deze ronde ??

@Mlena Jaa echt heel fijn!! ☺️

Wat bijzonder hè, kan ik mij heel goed voorstellen. ❤️ Ik ben ook nú al zenuwachtig voor die echo.

Nee je kunt helaas geen melding krijgen bij nieuwe berichten in dit topic.. vind ik ook jammer.
Lijkt mij heel leuk/gezellig om alsnog een whatsappgroepje te maken met deze meiden! ?

Jeetje @Noeksie!! Jij maakt het echt helemaal spannend??? Nog steeds geen bloed = goed. Veel witte afscheiding heb je minder snel bij een aankomende menstruatie, laat het bij jou ook zo zijn! Haha Hoe is het nu, tegen het einde van de dag, met je? ?

@Elfje- He verdikkie ? Wat jammer zeg.. Had je gevoel het wel goed.
Positieve is wel dat je een mooie LF hebt! ? Enn we duimen op heeeel veel geluk rond de kerstperiode ???

@joycekg als je weet hoe het moet, dan graag! 
@Elfje jammer dat je ongesteld bent geworden ? Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en hoe lang je de volgende keer na je eisprong moet wachten tot nod! Leller extra gezellig maken deze kerst ?
@Noeksie spanennddddd. Morgen weer testen toch? 
@WonderAn ik snap dat je nu al zenuwachtig bent vopr die echo! ❤

Terug
Bovenaan