In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Noeksie Nee kan ik begrijpen, denk je je cyclus een beetje te kennen, gaat hij uitgerekend deze maand moeilijk doen... ?
Heb je een beetje afleiding? Hoe is het nu?☺️

Ik voel me wel prima vandaag, dankje ☺️ Ik heb af en toe wat zeurende steken rond mn schaambot, maar dat schijnt er bij te horen lees ik... al maakt het je wel direct onzeker☺️
Zojuist een fijne verloskundige gesproken en al de eerste afspraken ingepland. Heel écht ineens.

@WonderAn, wauw super zeg! Echt super leuk dat je al de eerste afspraken ingepland hebt! Vind het zo leuk om te lezen dat je zwanger bent. Geniet er van!

@WonderAn nou idd...wel balen. Tja het gaat z'n gangetje haha. Ik was vandaag vrij dus was er natuurlijk wel mee bezig. Heb geen testen meer dus ga woensdag maar naar de action als het niet is doorgebroken. Ik voel helemaal niks op dit moment dat er iets aan zit te komen. Alleen wat steekjes nog steeds soms heel laag, en méga honger steeds. ? valt ook wel op dan he haha. Ik vind het echt zo apart...hoop natuurlijk dat ik iemand ben die pas later positief test, maar die gedachte  gaat ook weer heel snel weg. 
Ahhh wat leuk zeg!! Tussen kerst en oud&nieuw eerste echo, of al eerder? Zo leuk voor je, en hopelijk krijg je niet hele vervelende erge kwaaltjes.? Je vriend er al aan het idee gewend? 

@Noeksie Ooh zeker, vrije dagen zijn killing? Je lichaam neemt er wel goed de tijd voor hè.. Ja dan koop je die early testen van de Action! Welke heb je deze week gebruikt?
Jaa, ik hoop heel erg voor je dat dat zo is! Het blijft gewoon zo spannend. ?
Op maandag de 28e hebben we de intake en meteen de eerste echo, vandaag over 3(!) weken al. Jaa ik heb nu al wat steken in mn lies/vagina, maar de verloskundige zei direct dat dat erbij hoort. Ik had echt een heel goed gevoel bij deze verloskundige, dus dat is fijn!
Haha, we zeggen steeds tegen elkaar; "dit is toch onwerkelijk". Ik denk dat het bij allebei nog steeds moet landen?
Hoop dit echt snel met jou/jullie te kunnen delen!❤️  

@WonderAn ja klopt, flink de tijd ? ik ga idd die early van action halen woensdagochtend, dan maar wat later testen op de dag denk ik, proberen niet veel te drinken. Kan ze morgen niet halen. Maar misschien word ik morgen wel ongesteld.. voel nog niks maargoed haha. Had nu van sensitest gebruikt... niet de dipsticks maar gewone, met 2 schermpjes. Dus weet ook niet zo goed of dat écht early testen waren, staat er niet zo goed op. 
Leuk zeg, over 3 weken al inderdaad! Super fijn. ? spannend... jaa idd las ik ook al een keer dat het er bij kan horen. Dat is belangrijk dat je een goed gevoel hebt! 
Haha snap ik, het is ook super bijzonder zo snel. En jullie weten het pas net inderdaad. 
Dat hoop ik ook ❤

@Noeksie Aah ja! Dan woensdag toch. ☺️ Ik heb ook geen idee eigenlijk, ik ken die testen van Sensi niet, maar volgens mij moet het er altijd wel op staan als het vroege zwangerschapstesten zijn..
Die van de action zijn in ieder geval heel fijn èn cheap ?

Haha precies, pas een paar dagen.. en al helemaal obsessed alles aan het lezen? Denk dat dat blijft

Ik blijf duimen draaien❤️??

@Noeksie spannend nog! Hier ook nog geen menstruatie te bekennen en een witte test gisteravond. Ik kon me helaas niet inhouden ?. En precies wat jij zegt.. weinig klachten verder.. gisteravond dacht ik even dat ik in de nacht ongesteld ging worden. Leek zelfs even alsof het er al was.. maar tot nu toe nog niks.. pfff ?
Ik hoop vol te houden niet meer te testen tot zondag (als er dan nog geen bloed is uiteraard). Hee en weetje.. hoe langer je wacht met testen, hoe groter de kans dat je zwanger bent ?. Moet alleen niet te lang duren, want dan hebben wij ook mn ei gemist. 

Terug
Bovenaan