[quote quote=10608158]Dankjewel voor de reacties en hulp. We zijn het nu voor de 1e keer aan het proberen. Ik vind het dood eng. De babyfoon aangezet om de graden te kunnen zien en die geeft aan 16 graden. De kleine heeft een romper met lange mouw aan en zijn kleertjes. Daarna de puckababy. Lakentje, dekentje van Jollein en een normaal wieg deken. Sn temp voor het slapen was 36.8. En bedje voorverwarmd met een kruik. Half 4 vanacht krijgt hij de fles en dan meten we weer zijn temperatuur. Merk wel dat ik me er echt heel onzeker bij voel.[/quote]
Ik snap heel goed dat je het eng vindt, maar dat hoeft echt niet. In een paar uur tijd kan zo'n kleine niet schadelijk onderkoeld of oververhit raken hoor. Ja, de temperatuur kan even boven de 37,5 uitkomen, of onder de 36,5. Maar dat is écht niet erg, als je het slaapje daarna gewoon de laagjes erop aanpast.
Maar: hoe is het vannacht gegaan?
Ik snap heel goed dat je het eng vindt, maar dat hoeft echt niet. In een paar uur tijd kan zo'n kleine niet schadelijk onderkoeld of oververhit raken hoor. Ja, de temperatuur kan even boven de 37,5 uitkomen, of onder de 36,5. Maar dat is écht niet erg, als je het slaapje daarna gewoon de laagjes erop aanpast.
Maar: hoe is het vannacht gegaan?