Hey RS,
Gelukkig kan ik het wel wat loslaten. Heb goede dagen en maandag was pittig. Maandag zat ik helemaal verkeerd op mijn stoel en had ik een slechte ondersteuning van mijn broek. Vandaag (gister) had ik jeans aan en ben tussendoor meer gaan lopen en had geen pijn gelukkig. Ik ga hier meer op letten en dan zal dat beter gaan.
Ik heb 1 kleintje van 2jr, heerlijk meisje maar heeft natuurlijk haar aandacht nodig. Mijn grote jongens zijn 15 en bijna 8, zij helpen mij ook gelukkig, dat maakt het een stuk makkelijker. Mijn partner is er ook, maar die heeft soms uitstelgedrag..
Kamertje moet nog gedaan worden van de meisjes. Heb alles in huis, in dozen op de gang. Als we er 1,5 dag voor uittrekkken dan zijn we er. Maar, je kan het maar gehad hebben. Ik begrijp je gevoel, het geeft rust in je hoofd.
Van kleertjes heb ik alles is huis voor de baby, moet wel uitgewassen worden etc.. To do list van mijn koffertje heb ik al klaar. Als de babykleren zijn uitgewassen dan pak ik alles in. Dat is ook zo gebeurd hoor, maar voor je gevoel zou je soms wat verder willen zijn. Je kan het maar gehad hebben dan kan je dat loslaten.
Het is een heel spannende tijd nu. Ik focus vooral nu op mijn werk, dat gaat goed. Het is ook een hele leuke baan. Dat scheelt enorm. Hele leuke werkomgeving en sociaal, leuke collega's. Dat is echt zo fijn.
Ja, pak iig genoeg je rust, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen. Waar ik kan, weekend en morgen n halve dag werken, tussen de middag maar even liggen. Je hebt het echt nodig. Gewoon doen. De Kids laten mij verassend genoeg ook in het weekend uit slapen.. Dan laad ik gelukkig op. Anders zou ik het niet trekken. ?
Ligt jullie baby in stuit, nee toch.. Want je voelt de drukking in je bekken. Dat is goed.
Mijn 2e was echt pas gedraaid tijdens de bevalling, bij het sterk indalen.
Dit babietje kantelt wel van links naar rechts, als ik ga verliggen. Verrassend genoeg kan ik ook op mijn rug slapen. Baby trappelt niet, andere kids vonden dat wel heel erg. Dus ik neem aan dat ze wel goed ligt. Ja, bekken pijn is verschrikkelijk, je kunt haast niets en alles doet pijn.
Ik eet sinds 2 dagen niet meer warm. Eet wat fruit en yogurt, raakt mijn buik niet zo vol van anders heb ik er veel last met al dat extra gewicht. Merk nu ook dat ik savonds minder klachten heb, waggel ook niet van de druk op de bekken. Dat kortademigheid is wel een dingetje. Straks bij het indalen krijg je eindelijk meer lucht en zuurstof binnen, dan voel je je echt een stuk energieker. Heerlijk gevoel.
De 1e x is ook heel spannend. Laat het lekker op je afkomen en probeer te genieten van je baby. Mijn kids zijn allen bij 39 (+ 3-4 dagen) geboren. Verwacht dit babietje ook. Ik laat het allemaal op me af komen. Go with the flow en alles 1 voor 1.
Ben wel positief met alles, en probeer alles vol te houden. Ook het werk, is niet zwaar maar wel nieuw en heel leuk. Werk op kantoor en grotendeels thuis, maakt het een stuk makkelijker. Kids gaan naar de opvang en papa is nu thuis. Hij neemt de Kids mee, zodat ik kan werken. 1 sept start hier school weer en dan is het thuis ook ook rustiger. Kom je weer in 'n nwe ritme terecht. Is voor iedereen fijn.
Dan nog 5 wk.. Maar het komt echt allemaal goed en het is zo voorbij. Die kwaaltjes etc.. Ben benieuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren. Maar geniet er nog extra van deze laatste weken. Echt doen.?
Ow ja, gister was ik voor het eerst in een warm bad gaan liggen. Dat deed zoveel goeds. Eindelijk was mijn bandenpijn weg. Zwaartekracht deed ook veel goeds. Ik zag via social deal dat je kon gaan floaten, geeft veel ontspanning. Je kan ook een simpele zwembad opzoeken. Het liefst met verwarmt water. Kan je lekker ontspannen. Meestal gaan partner en ik nog een dagje weg voordat ik moet bevallen, moet wel uitgerust zij he.. ?