Indalen baby?

Hoi Shar,
wat fijn dat je oudere kinderen je zo goed helpen. Dat uitstelgedrag herken ik in mijn vriend? dan heb ik toch snel de neiging om het zelf te doen al moet ik dat niet doen. Nog even volhouden jij dan kan je lekker met verlof! Ja ik denk als je de kamers heb gedaan heb je stuk meer rust merk ik nu heb nu alles uitgewassen en tassen staan bijna volledig ingepakt, merkt dat het me toch veel rust geeft. Ookal is het misschien wat vroeg. Fijn dat je het zo fijn hebt op je werk dat scheelt zo veel! Mijn werk is ook super relaxt met mijn zwangerschap en hoor van andere dat die zoveel gedoe hebben op hun werk. Jaa slaap echt slecht laatste dagen dus doe het lekker rustig aan. Fijn dat je kinderen dat jou ook even gunnen. Ja ze ligt zover ik weet nog in stuit heb donderdag een echo maar ik heb wel veel steken bij me vagina en liezen en echt in me bekken dus misschien is ze wel bezig met indalen. Dat hoop ik wel stiekem maak ik me er dan af en toe weer druk om. Maar goed dan kunnen ze haar nog proberen te draaien aan de buitenkant. Doet me wel goed dat je zegt dat ze bij jou pas draaide tijdens de bevalling dan heb ik nog hoop deze is namelijk met alles dwars?. Laatste wat ik wil is een keizersnede maar goed dat is nu nog niet aan de orde. Dat met warm eten begrijp ik heel goed. Merk als ik nu de drankjes met prik laat staan en de vette hap dat het echt harde buiken scheelt. Hoe lekker ik het ook vindt? kan niet wachten tot ik wat meer lucht krijg? ja ik ben nu ook wel echt nieuwsgierig en vindt fijn als ze er eindelijk is en ook een beetje spannend. Kan me niet voorstellen dat ik over paar weken met haar op de bank zit.... ik vraag me af wanneer ze komt me moeder was met mij en me zus 42 weken. Weet niet of dat wat zegt. Ja ik trek vaak baantjes in het zwembad hier en die schijnen ook zon warmte bad te hebben dus die ga ik maar is opzoeken, maar ik weet wel als ik ooit nog ga verhuizen is het een huis met bad want dat had me nu zo geholpen. Dan had ik er echt elke dag in gelegen. Goed excuus om met manlief weg te gaan! Ik heb het laatst ook gedaan dagje naar de sauna. Hij ging alle sauna's in en ik pakte lekker alle baden. Maar weet niet of ik dat nog durf met 39 weken?

Hey RS,
Ik merk al wel dat de baby is ingedaald. Als mijn buik heel vol is, ervaar ik een grote druk op de bekken. Mijn zoon zei vorige week donderdag. Je buik is wat gezakt. Dat kon wel, want ik was niet meer kortademig of aan het hijgen.. Merk dat ik me nu een stuk beter voel. Vandaag 10k stappen, ben wel heel moe hoor..
Mijn partner merkte ook dat mijn buik gezakt was. Gyn moet ik pas de 16e. Ze ligt gelukkig goed, niet in een stuit. Toevallig hebben alle kids goed gelegen, alleen heb ik 2 sterrenkijker, de oudste jongens. Laatste zoon was op het laatste moment nog goed ingedaald, was 'n pittige bevalling met veel weeen.
Ik hoop van harte dat ze je dochter kunnen draaien, zodat je op een natuurlijke manier kunt bevallen. Geen stress hebben, maar positief blijven zoals je nu bent. Het kan nog allemaal goed komen.
Mijn partner zei zojuist, omdat het de 4e is is het allemaal minder spannend.. Je weet wat je te wachten staat. Dat klopt ook wel. Maar toch is het spannend want op eoa manier moet de baby eruit. Hoeft niet altijd gemakkelijk te gaan natuurlijk. We duimen maar en hopen maar op 't beste. Zou fijn zijn als we dit weekend het kamertje gereed kunnen hebben. Heb je weer iets om naar uit te kijken en kan je het loslaten. 
Ja dat snap ik heel goed. Fijn dat alles klaar is en bijna klaar staat. Je kan het maar gehad hebben. In mijn notities op mijn tel heb ik een lijstje. Kan ik altijd nog doorsturen naar hem, maar verwacht niet dat ons meisje eerder komt. As vrijdag ben ik en jij ws 36 wk.. Binnen een mnd hebben we een baby. Hoe onwerkelijk is dat.. Ik werk nog 2,5 wk. Vind ik niet erg, moet toch wat met mijn tijd. Tussendoor last van nesteldrang en ben ik veel aan 't ruimen.. Is ook heel fijn.
Ja heb je ook geluk met je werk indd. Niet iedereen is altijd ruimdenkend. Moet je echt treffen, ik heb echt niet te klagen. Jij gelukkig ook niet, dat is ook een zorg minder.
Die steken daaronder herken ik. Heel venijnig en gemene steken. Allemaal een voorbereiding op. Merk je nu al wel dat ze wat lager ligt? Zij trapppelt natuurlijk met haar beentjes en voetjes bij jou beneden.. Die van mij trapppelt hoog in de buik. Het hoofdje drukt heel gemeen soms, zeker als mijn buik vol is.
42 weken is ook wel heel lang, maar je weet het nooit he.. Het kan ook gwn mooi op tijd zijn. Bij de laatste had ik heel veel voorweeen. Echt 3 weken vtv, in het weekend. Werd ook iedere wk gestript, ze was wat klein. Ze is met 39wk + 3 dagen geboren. Ze was binnen 5 min geboren. Ik hoop dat het deze x weer zo vlot gaat, dan heb ik ook minder pijn. Maar je weet het niet he.. Kan zomaar anders zijn. En iedere bevalling is anders. Ik weet wel, ben er helemaal klaar mee. We zijn echt klaar met kindjes. 
Voor jullie is het heel spannend, jullie eerste kindje. Ik hoop echt van harte dat alles goed gaat donderdag, dat ze draait en dat ze lekker blijft liggen. Zal aan je denken. ?
Gwn nog lekker gaan joh.. Straks met een baby ben je meer gebonden. Ik ga ook naar de sauna. Maar ga er snel uit of als ik voel dat ik het te warm krijg. Ga niet overal in, maar dat zeggen ze vooraf waar je niet in mag als zwangere. Zorg goed voor jezelf en nog lekker genieten met 2 en.?

Hoi Shar 
net bij de verloskundige lag ze nu wel goed maar schijnbaar heeft ze nog veel ruimte waardoor ze nog draait maar dat was niet erg zij ze. Had het ook wel gevoeld vandaag had weer veel gemene steken. Lig nu weer wakker door haar? ben de slapeloze nachten al gewend door zon drukke meid in me buik. Ik snap dat je bij 4 denkt het is nu wel goedzo. Blijft altijd spannend hopelijk heb je weer een vlotte bevalling. Jij ook nog even genieten met je vriend!! Ja het is soms onwerkelijk dat we binnen nu en een maand onze kleine allebei in onze handen hebben, maar kan ook niet wachten hihi. Ben toch wel nieuwsgierig. Gun je een fijne bevalling en veel succes!!

Terug
Bovenaan