Indroog of toch niet?

Magicone ja ik ook! Maar Ik ben bang voor een indroger! Maar een indroger is toch meestal niet zo dik? Of wel?? En omdat die test van vandaag niet posi was.. maar die zijn wel pas vanaf 25 hcg te meten en die van kruidvat vanaf 10!

Magicone ja ik ook! Maar Ik ben bang voor een indroger! Maar een indroger is toch meestal niet zo dik? Of wel?? En omdat die test van vandaag niet posi was.. maar die zijn wel pas vanaf 25 hcg te meten en die van kruidvat vanaf 10!

Zie een 2e streep bij jou hoor!!  Ik maak even een betere foto. Heb indd een urine vlek ad zijkant. Heb 4 druppels gedaan. 

Ik zie bij jou sowieso 2e streep hoor!! 
Ik maak even betere foto. Heb 4 druppels gedaan ondanks de vlek 

Ohjaaaa nu zie ik hem! Ja idd ook echt wel een roze streep! Ik weet t echt niet :( durf niet blij te zijn.. maja als ik denk die test die ik erna deed was negatief maja had toen nog meer gedronken het was in de middag & op de zelfde dag.. die ik vandaag deed was pas vanaf 25 hcg en ook na wat gedronken te hebben.. heb woensdag mn nod.. dus denk dat ik het morgen maar nog een x probeer??‍♀️ Wanneer is jou nod ?! 

Ik weet ook niet of een indroog echt bestaat of dat t een beetje onzin is.. ik lees op allemaal forums verschillende dingen de een zeg is onzin een streep is een streep zoals die van ons zegmaar & de ander zegt nee echt na die 5 min is negatief.. dus indroog ! 

Probeer morgen ochtend die van de Kruidvat nog eens die meet al vanaf 10hcg. Dan heb je geconcentreerde urine. Je kan het ook opvangen en dan met de tester erin zodat je het juiste aantal seconden heb voor een goede meting. 

Terug
Bovenaan