Indroog of toch niet?

Ja ik heb er nu geen 1 meer dus morgen ochtend moet ik die eerst halen! Kan ik mn plas dan even een anderhalf uur bewaren? Of kan dat dan weer niet en wat bedoel je met tester erin!

Ik denk dat je met ochtend urine moet testen omdat je miss nog te vroeg bent! Lastig he of het dan een indroog streep is of niet.. 
Mijn nod is lastig. 29 januari heb ik een miskraam gehad. Maar inmiddels 4 en half week verder bloed ik nog steeds. Ben bij de gynaecoloog 27 feb geweest en die zag iets zitten wat het gele lichaam genoemd word en dat ik blijkbaar opnieuw bevrucht ben. (20 februari seks gehad omdat toen minn bloed nihil was) mij  hcg level was maar 10. Maar goed zou kunnen kloppen met gemeenschap vanaf de 10e. Daarom test ik steeds of hij omhoog gaat. Die test is de donkersre van allemaal en vraag me dus ook af of t indroog is... inmiddels bloed ik nog steeds. Maar ja dat doe ik al die tijd al.. dus onzekerheid.. 

Oh dat weet ik niet of dat kan... Ik zou je urine opvangen in bijvoorbeeld een urinecontainer en dan het staafje van de test in de urinecontainer doen. Vaak moet je 10 sec in urine doen toch?

Oh wat een spaning melliem! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Mijn eerste dochter is “ gemaakt “ toen ik ongesteld was! Alles kan ookal zeggen veel dokters enz dat het niet kan! Het lichaam zit gek inelkaar! Ik duim voor je !! Ik ga morgen mn plasje maar bewaren! En dan mn dochter naar school brengen en gelijk naar kruidvat! Hopelijk kan dat! Hoop ook op duidelijk! Want voel me flink beroerd vreselijk moe & duizelig! :( 

magicOne :
die kruidvat 2v5€ hebben alleen zoon pupet maar die van kruidvat meten wel vanaf 10 dus heb zo iets van als het morgen niet posi is dan zal het wel niet zo zijn.. woensdag is mn nod.. 

Echt waar! Wauwie tijdens je menstruatie. Wat je zegt het lichaam kan denk ik meer dan wat wetenschappelijk officieel kan! Dus zeg nooit nooit.. ik moet woensdagochtend weer gynaecoloog om hcg te prikken. Bewaar morgen je urine en gewoon even afdekken. Het lijkt mij dat het moet kunnen. Als je ke urine naar de dokter brengt is dat ook niet in 1 minuut daar en getest en al! Ik ga ook duimen voor jou hoor.

spannend! Wachten duur ook zo lang pff ben al zo zenuwpees? 
Hoor je woensdag dan de uitslag al? Of moet je dan nog wachten?
zo daar had ik niet over nagedacht idd! Nou morgen ochtend dan maar in een potje piese hahaha

Hahah dan zijn we allebei een zenuwpees! Een nacht wachten is een eeuwigheid! 
Woensdagochtend gelijk de uitslag. Al blijf ik denken al dat bloed.. dat kan toch nooit. En dan aan de andere kant denk ik.. ja maar kw bloed al 4 weken en bent ook bevrucht blijkbaar. Maar durf niet te hopen. 
Jaaa morgen gewoon plassen afdekken en thuis gelijk testen! Ben benieuwd!! Laat je het wel weten? 

Mijn ervaring is dat de 2v5 van kruitvat geen indroog streep hebben.
Bij mij bleven ze iedere keer spierwit. Tot ik een keer testte en een “negatieve” test had weggelegd. Toen ik hem na 15 min. Weg wilde gooien zat er toch een streepje. 
Dacht dat het wel niets zou zijn omdat de lijn ver buiten de tijd verscheen. Drie dagen later voor de zekerheid nog een test gedaan en toen was hij posities binnen de tijd.

Terug
Bovenaan