Indroogstreep kruidvattest. 2v5

<p>zijn er meer dames die een indroogstreep hebben gehad bij de kruidvat test 2 voor 5.</p><p>gister avond deed ik hem en zag ik wel al heel licht een streepje. En vanmorgen zag hij er zo uit. </p><p>Wederom vanochtend een nieuwe test gedaan die helemaal Omo wit bleek.</p><p>wel is mijn NOD pas over ruim een week.</p><p>weet dus ook niet waar mijn drang om te testen vandaan kwam. Je kent t wel. ..</p><p> </p>

Bij mij bleven die testen gewoon wit dus lijkt me geen indroog streep... maar zoals je zelf al zegt... wel erg vroeg om te testen ;-) 
probeer je nieuwschierigheid nog even te bedwingen en op de dag dat je ongesteld moet worden opnieuw te testen. Succes met afwachten! 

Ben het niet helemaal met de reactie hierboven eens. Ja in principe moet je een test aflezen binnen het gegeven aantal minuten, maar dat neemt niet weg dat er óók in principe alleen een streep verschijnt als je zwanger bent (of in ieder geval als er iets van het hormoon gedetecteerd is). Ik heb zelf nooit deze testen gedaan dus ervaring met een indroogstreep heb ik zelf niet, maar hopelijk kunnen andere dames hier je daarmee verder helpen.
Je zegt ook dat je gisteravond na het testen ook een heel lichte streep zag? Was dat wel binnen de tijd?
Ruim een week voor NOD is natuurlijk heel vroeg, ik zou een paar dagen wachten en dan nog eens testen (het HCG verdubbelt elke paar dagen). Succes!

Ja ik zag toen wel al de streep binnen de afleestijd. Maar dan verklaard weer niet waarom hij dan s ochtend helemaal wit is. Zonder indroogstreep. 
Hier onder nog een betere foto

Het ziet er uit als een ‘je bent zwanger’ streepje. Ik had de eerste keer een digitale teat van cb en die zei zwanger op een avond en de ochtend erna niet zwanger.. maar ik was wel zwanger? hoop het ook voor jou!!

Ik had exact t zelfde bij deze test en volgende dag was de streep nog lichter, na een cb digital test bleek ik echt zwanger te zijn! Zegt soms nix, zou morgen gewoon nog eens testen want je kan je geduld vast niet bedwingen ? had ik namelijk ook

Terug
Bovenaan