Indroogstreep kruidvattest. 2v5

Dit is toch echt wel geen indroogstreep... heb er tientallen versleten en ze kleuren niet zomaar. Vooral het feit dat het een roze kleur heeft.
Hier eens op één ochtend zelfde testen gebruikt. Ene kreeg een streep, andere volledig wit. Verklaarde mzelf in feite gek, ondertussen toch al 17 weken zwanger ;)

Hallo ik deed vanochtend een test van de kv en die was omo wit maar toen ik paar uur later keek zag ik een roze streepje weet niet zo goed wat ik moet geloven.. 
iemand ervaring ermee? 

Weet ook niet hoe ik een foto moet toevoegen

p3n8qbm8050f.jpeg

Helaas herken ik het wel. Test gedaan met ochtend urine en weg gelegd want niks te zien. Toen ik thuis kwam twee dikke strepen dus best wel in de Gloria maar ergens in Mn hoofd het idee van een indroogstreep. De volgende ochtend opnieuw getest en die bleef weer spierwit en een dag later toch ongesteld geworden.
ik hoop dat het bij jou anders is en je toch zwanger bent!

Hier idem.. Al heeeeeeeel veel testen gedaan van vooral. Kv nooit een indroog streep gehad tot vorige week. 
Dag erna ook omo wit.. Bij mij was de streep wel minder roze. Zou anders morgen met ochtend urine clearblue digital testen inderdaad. Dat is meteen duidelijk

Spannend! Misschien wel zwanger. Inderdaad nog even een paar dagen wachten en opnieuw testen. 
Ik was ook te vroeg/nieuwsgierig. Op donderdag toen nog niet zwanger maar op de woensdag daarna wel! 

Terug
Bovenaan