Ineens alle symptomen weg?

@mayyy owh mayyy heel veel sterkte voor jullie ? vind het zo sneu voor jullie! Ik hoop dat jij binnenkort weer zwanger wordt van een gezonde baby! 

heel veel beterschap en sterkte. Dikke knuffel

Oh nee mayyy ?. Ik heb dit topic gevolgt en heb voor je geduimd. Had zo met jullie mee gehoopt.. heel veel sterkte de aankomende tijd! ?

[quote quote=10270467]Wat verdrietig  Heel veel sterkte met dit verlies[/quote]
Dankjewel, het valt me zwaarder dan ik had gedacht ?

[quote quote=10270534]@mayyy owh mayyy heel veel sterkte voor jullie  vind het zo sneu voor jullie! Ik hoop dat jij binnenkort weer zwanger wordt van een gezonde baby! heel veel beterschap en sterkte. Dikke knuffel[/quote]
Dankjewel? Dat hoop ik ook, alleen zal dat 5 min blijdschap geven en daarna alleen maar angst. Ben echt erg emotioneel en de pijn was vreselijk, hoop dat niet nog eens mee te maken ????????

[quote quote=10270572]Oh nee mayyy . Ik heb dit topic gevolgt en heb voor je geduimd. Had zo met jullie mee gehoopt.. heel veel sterkte de aankomende tijd! [/quote]

Ach wat lief, dankjewel ??

[quote quote=10271207]@mayyy ben je vandaag al naar je afspraak wel geweest ?:([/quote]
Hoi hoi,
Had de afspraak om 15uur. Er is een echo gedaan en alles was leeg dus dat is "fijn", een curretage of medicijnen zijn dus niet nodig. 
Moet nu 8 weken wachten tot mijn eigen menstruatie komt en anders moet ik het op gaan wekken met Provera. Daarna mag ik weer met de Letrozol starten. Het feit dat ik nu ook redelijk snel zwanger raakte met letrozol verwacht ze dat nu ook weer en de kans dat ik nu weer een miskraam krijg is kleiner maar ik vind dat allemaal maar heftige uitspraken. Vertrouwen is even weg maar heeft tijd nodig.
Verder gaat het redelijk, heb nog veel bloedverlies en buikkrampen. Zware hoofdpijn ook laatste twee dagen en erg emotioneel dus heb even tijd voor mezelf genomen gister en vandaag. Morgen nog een dagje werken en dan rustig weekendje en dan hopelijk volgende week weer positief te beginnen :) heeft gewoon tijd nodig en komt vanzelf goed.

Lief je berichtje, dankjewel ?

Terug
Bovenaan