Ineens alle symptomen weg?

@Mayyy probeer positief te denken hoe moeilijk het ook is! Ik was ook paar dagen terug gezet en nu is de kans groot dat weer vooruit wordt gezet. Want het is zo moeilijk te meten in week 6 paar mm ernaast en kan al dagen verschillen dat is wat mijn gynocoloog zei in ziekenhuis. Dat was reden waarom ze niet wou bepalen omdat ze weleens hebben mee gemaakt dat ze ernaast zaten en moeders er onzeker of boos waren geworden. Waar je nu zit is niet veel spannend dan een dooierzak en grote van een rijstkorrel soms zie je hartje knipperen. Ik zou rustig afwachten tot volgende week dan is het veel meer gegroeid! En als het niet goed afloopt heeft alles met een reden, het belangrijkst is dat je weet dat je zwanger kunt worden via traject vergeet dat niet! Ik zal voor jou duimen en kaarsje aansteken!

[quote quote=10269142]@Mayyy probeer positief te denken hoe moeilijk het ook is! Ik was ook paar dagen terug gezet en nu is de kans groot dat weer vooruit wordt gezet. Want het is zo moeilijk te meten in week 6 paar mm ernaast en kan al dagen verschillen dat is wat mijn gynocoloog zei in ziekenhuis. Dat was reden waarom ze niet wou bepalen omdat ze weleens hebben mee gemaakt dat ze ernaast zaten en moeders er onzeker of boos waren geworden. Waar je nu zit is niet veel spannend dan een dooierzak en grote van een rijstkorrel soms zie je hartje knipperen. Ik zou rustig afwachten tot volgende week dan is het veel meer gegroeid! En als het niet goed afloopt heeft alles met een reden, het belangrijkst is dat je weet dat je zwanger kunt worden via traject vergeet dat niet! Ik zal voor jou duimen en kaarsje aansteken![/quote]
Dankjewel, hopelijk werkt dat❤ 
Ja misschien ben ik gewoon echt nog veel korter zwanger dan we dachten. Je leest het wel vaak dus het is niet perse ongebruikelijk. Wordt een spannende week, dat zeker :-(

@mayyy hoe is het met je? Gaat het een beetje beter? 

Ik had vandaag termijn echo gehad en zoals ik je voorheen zei ik was eerst op 22 jun gezet. En nu is het 18 jun is al 4 dagen verschil of nou week 6 meten of week 11. Dus hou je moed in !

Hoi Mayyy, ook ik ben zwanger via fertiliteit afdeling. Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en heftige operatie weer opnieuw het traject in.
Na een poging weer zwanger maar geen goed echo beeld. 2 dagen later terug komen en weer geen goed beeld. Werd al van miskraam gesproken. Ze hebben bloed afgenomen en het hcg hormoon duidelijk aanwezig. Gisteren weer geweest en ineens willen ze niks meer doen, want op de echo was nu een vruchtzak te zien.
Hier dus ook over een week terugkomen en in spanning afwachten.

[quote quote=10269420]@mayyy hoe is het met je? Gaat het een beetje beter? Ik had vandaag termijn echo gehad en zoals ik je voorheen zei ik was eerst op 22 jun gezet. En nu is het 18 jun is al 4 dagen verschil of nou week 6 meten of week 11. Dus hou je moed in ![/quote]
Het gaat. Ik heb echt woensdag en donderdag een slechte dag gehad maar kreeg in de loop van donderdagmiddag toch wat meer hoop en positiviteit dus nu voel ik me redelijk. Het blijft gewoon spannend en hoop gewoon heel erg dat er wel wat te zien is volgende week woensdag.

Jou echo was dushelemaal goed? Super zeg ?
dankjewel voor je berichtje ?

[quote quote=10269421]Hoi Mayyy, ook ik ben zwanger via fertiliteit afdeling. Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en heftige operatie weer opnieuw het traject in. Na een poging weer zwanger maar geen goed echo beeld. 2 dagen later terug komen en weer geen goed beeld. Werd al van miskraam gesproken. Ze hebben bloed afgenomen en het hcg hormoon duidelijk aanwezig. Gisteren weer geweest en ineens willen ze niks meer doen, want op de echo was nu een vruchtzak te zien. Hier dus ook over een week terugkomen en in spanning afwachten.[/quote]
Oo jeetje zeg. Ook zó spannend. En fijn dat je wel weer snel zwanger bent!! Hoever ben je nu?
Ik ga voor jou duimen, vreselijk zo'n week he???

Hoi,
Vandaag ben ik 5 weken 5dagen zwanger. Zodra ik niet misselijk ben schiet ik al in de stress. Mijn buik is erg gevoelig en een heel zeurend gevoel.

Hier wouden ze gelijk gaan curuteren alleen daar wou ik nog niet aan geloven. Zeker omdat ik eerst 2 weken bloedverlies heb gehad en dat ineens is gestopt. Hier tellen we de dagen af.
Fijn dat jij nu een stukje positiever bent. Het is moeilijk, maar blijf hoop houden.

O mayyy wat heftig allemaal! Ik was zo blij om te lezen dat ondanks pcos en letrozol het allemaal wel kon gebeuren, hopelijk ben je dan gewoon minder ver als je dacht! Ga echt voor je duimen meis! 
Schijnbaar ben ik nu ook zwanger, 4+3 dus echt heel pril ook nog ? maar de testen liegen er niet om, ik voel helemaal niks, heel soms wat krampjes en dingentjes in me buik maar verder niks noemenswaardig! Hoop zo dat het allemaal goed zit en bij jou ook! 

Terug
Bovenaan