Ineens (bijna) geen klachten meer... HELP?!

Nou het is allemaal in orde hoor! Heb zojuist de tweede echo gehad en er was een heel mooi kleintje te zien, echt de vorm van een baby al, met een (snel!) kloppend hartje! Ik voel me nog steeds prima; blijkbaar kan je lichaam inderdaad "wennen" aan de nieuwe situatie.

Dus geen zorgen maken als je géén last hebt; gewoon genieten!

Groetjes,
Laat (nu 9 weken)
 
Hallo,

Ik ben nu 11 weken en twee dagen zwanger en bij mij zijn de klachten ineens ook verdwenen. Ik was ontzettend moe en had zere borsten, maar nu lijken de klachten dus als sneeuw voor de zon verdwenen te zijn. Ik ben op het moment ontzettend verkouden en moet echt heeeeeel veel niezen. Gister zag ineens wat licht bruinige afscheiding na het plassen en vandaag ook een paar keer. Ik maak me echt zorgen en ben ontzettend bang dat het mis is. Aan de andere kant denk ik dus dat het van het niezen en hoesten komt. Dat geeft toch ook ineens een druk op je buik, waardoor er misschien wel een klein haarvaatje is gesprongen. Woensdag hebben we onze eerste echo en ik ben ontzettend zenuwachtig. Ik ga morgen voor de zekerheid toch even de verloskundige bellen!

Ik wens iedereen een hele fijne en bijzondere tijd toe

Liefs sjuud
 
Helaas was mijn gevoel juist. Het is mis gegaan. Vandaag hebben we een echo gehad en daar was een vruchtje te zien wat hoort bij een zwangerschap van 6 weken en 3 dagen en niet bij een zwangerschap van 11 weken. Echt klote!
Geen september mama meer dus......

Ik wens iedereen een hele bijzondere en vooral goede zwangerschap toe en hopelijk kan ik over een tijdje weer als aanstaand mama met jullie mee kletsen.

Liefs Juud
 


quote: sjuud reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 22:04:06'));

Helaas was mijn gevoel juist. Het is mis gegaan. Vandaag hebben we een echo gehad en daar was een vruchtje te zien wat hoort bij een zwangerschap van 6 weken en 3 dagen en niet bij een zwangerschap van 11 weken. Echt klote!
Geen september mama meer dus......

Ik wens iedereen een hele bijzondere en vooral goede zwangerschap toe en hopelijk kan ik over een tijdje weer als aanstaand mama met jullie mee kletsen.

Liefs Juud




Hoi Juud,

Heel veel sterkte en succes met het verwerken van jullie verlies.
Neem er de tijd voor.
gr. Blije Mama van 2


 
Terug
Bovenaan