ingedaald

hoi meiden.
ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en de kleine ligt al helemaal in mijn bekken, kan het zijn dat de baby eerder komt?
en is bij jullie de indaling al begonnen.
groetjes anouk

Hoi,

Bij mij was de kleine vorige week (met 32 weken) ook al ingedaald. Echter zei mijn Vk dat zit niets zegt over wanner het kindje geboren wordt.

Groet
Yvonne

Ik had vorige week ook controle en mijn kindje ligt ook al ingedaald en met het hoofdje 'vast'in het bekken zoals ze dat noemen. Toen ik zei dat ze dan al mooi op tijd klaar ligt....oftewel komt ze eerder zei vk: nee, hoor reken daar maar niet op ....:( Schijnt dus helemaal niks te zeggen. Het goede is wel dat de kans op stuitliggen nu minimaal is.

groetjes

ook hier een ingedaalde baby. Maar helaas zegt niks over hoe snel ze dan komt..helaas.
Onze meid is nu ook al een paar weken ingedaald (ben 35wkn4dgn)en het is best zwaar soms, omdat het lopen steeds moeilijk gaat. Loop nu al een tijdje als een eendje.

Ik ben eigenlijk van het sept forum, maar 29 sept is bijna oktober toch? ;-)

Bij mij was het kindje 2 weken geleden al begonnen met indalen, toen was ik bijna 34 weken. Vanavond weer naar de VK en dan hoop ik dat het helemaal goed ligt en inderdaad met het hoofdje vast in het bekken. Ik vermoed van wel, heb behoorlijk wat harde buiken en menstruatiekrampen gehad de laatste dagen. Dat kan van het indalen komen zegt men.

Ik laat het weten!

Oh wat fijn zeg! Hier dus nog echt niet... net een extra echo gehad bij de gyn en onze kleine ligt dus mooi in een stuit. Nu al lekker koppig dus! Hopen dat een poging tot draaien nog lukt en of dat de kleine het zelf nog gaat doen (vast en zeker laatste moment )

Update VK: kindje is volledig ingedaald en ligt 'vast', dus kan niet meer terug. Lekker! Morgen 36 weken dus dat is mooi op tijd. Rosan, heb je ook een berichtje gestuurd op het sept forum, don't worry, komt goed meid!

Terug
Bovenaan