ingedaald

Hey Uma,
Onze kleine ligt ook nog steeds in een stuit. De vk gaf me als tip om met mn billen en benen in de lucht te gaan... maarja probeer het maar eens met je dikke buik :S Verder horen wij maandag meer over wat we gaan doen, want ik ben 36 week nu. Hoe ver ben jij?

Liefs Rosan

Rosan, klopt! Ik doe zwangerschapsyoga en 1 vrouw daar heeft ook een kindje nog in stuit liggen. Die doet ook vooral oefeningen waarbij ze met haar bekken hoger ligt dat naar buik in de hoop dat dat ruimte geeft voor het kind om te draaien. In principe lukt het nog goed, zorg voor voldoende steun onder je lichaam. Bijvoorbeeld door (voedings)kussens te stapelen op je bed en er zo op te liggen dat je met bekken hoog ligt en je schouders laag.

Maar ja, als zo'n kleine goed eigenwijs is... hahaha... succes jullie beide!

Haha :p ja ik probeer maar gewoon alles wat ik nog kan proberen.. ik heb toch alle tijd daarvoor. Wat ik nu ook doe is het muziekdoosje onder bij mn buik afspelen, want op geluid komen ze ook af.... En ik krijg er steeds behoorlijke reactie op!!! Nu nog even die draai!!!! Naja we zullen zien, misschien past het ook gewoon niet en ik wil ook niet dat die kleine wat gebeurd!

Hoi Rosan,

Bedankt voor je tips.

Wij gaan ook maandag naar de verloskundige. liggingsecho. en dan kijken hoe nu verder. Hoor zulke slechte verhalen over de versie dat ik mooi alles wil proberen. Dinsdag ben ik 35 weken.

Succes, en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Uma

Geen dank :) Jij ook veel succes! En we houden elkaar indd op de hoogte!

Wij twijfelen indd ook erg over de versie omdat er best wat risico's aan vast zitten. Maar we gaan het er morgen met de vk overhebben!

liefs

Hier iemand van het sept.forum.

Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje,vorige week lag hij wel al in het bekken,maar nog net niet helemaal vast.Heb weer goed indalingspijntjes gehad,dus hoop dat ze morgen bij de controle zal zeggen dat hij vast ligt. Mijn eerste lag met 34 wk helemaal vast in het bekken,dat schijnt normaal te zijn voor een eerste kindje. Ze is ook niet eerder gekomen,maar precies op de uitgereknde datum.

Wat betreft stuitligging,heb onlangs gelezen dat moxatharapie goed schijnt te werken.

Terug
Bovenaan