ingedaald

Hoi!

Nou, vanochtend bij verloskundige geweest. Echo gehad. Onze kleine meid is echt eigenwijs. Ze ligt nog steeds in stuit. Ik wil toch graag nog een weekje wachten in de hoop dat ze alsnog gaat draaien. Tips die ik kreeg van de verloskundige: kussens onder kont, kleermakerszit, en eventueel acupunctuur. Daar ga ik me zo maar eens in verdiepen........

Hoop dat het bij jou wel gelukt is, Rosan?

x
Uma

Hey Uma,
Wij zijn vanmorgen ook bij de vk geweest en onze kleine blijft ook lekker eigenwijs in de stuit liggen. Af en toe draait de kleine nog wel naar de dwarsligging.... duss er is nog wat ruimte!!

Wij krijgen deze week een gesprek met de gyn en daarna gaan we beslissen wat we gaan doen!

Kussen onder kont doe ik indd ook en op handen&knieen.... En ik speel nu elke morgen en elke avond het muziekdoosje helemaal beneden af, in de hoop dat de kleine misschien op het muziek afkomt.. Reactie is er zeker!

Spannend!!!
liefs

Hey Uma en Rosan,

hoop voor jullie dat die kleine draakies zich toch nog draaien. Jullie doen er iig je best voor :). Wij hebben vandaag liggingsecho gehad(doen ze standaard bij ons) en zoals voorspeld, kindje ligt vaster dan vast met het koppie naar onderen. Helaas heeft het indalen niet voor verlichting gezorgd onder mijn rechterborst. Vk zei dat daar waarschijnlijk een flinke beurse plek zit van het kontje...ach ja nog ff.

Terug
Bovenaan