ingedaald...

Had bijna gewonnen .....
vannacht de hele nacht voorweeën gehad. Was raar. Pijnlijke steken in de buik. Heel anders dan de weeën die ik had bij mijn zoontje. Het leken ook geen weeën. Gewoon pijnscheuten die om de 10 minuten kwamen. Maar ik had hoop dat het zou doorzetten. Niet dus. tegen de ochtend nam het weer af.
Dadelijk naar de verloskundige op controle. Kijken of ik iets ben opgeschoten. Misschien al een beetje ontsluiting zou leuk zijn.
 
Jee jullie maken het beiden wel spannend zo he, De ene voorweeen, de andere weet al een eventuele datum. Hopelijk hoeven jullie beiden niet lang meer te wachten. Oh en fijn dat ze ingedaald is, lijkt me toch wel een prettig gevoel.
Jeanine, ben benieuwd of je ontsluiting hebt, dat zou idd wel mooi meegenomen zijn al.
 
Spannend hoor Jeanine,
ik heb af en toe ook pijn in mijn buik, beetje menstruatie achtige pijn. Maar dan ga ik slapen en de volgende ochtend weer niets.
Gisteren zei ik voor de grap ik ga niet meer slapen mischien zet het dan wel door. Maar ja ben toch in slaap gevallen, hihi
 
ben net bij de verloskundige geweest. Idd voorweeën gehad. Ruim 1cm ontsluiting. Baarmoedermond zacht maar nog lang. Ben er bijna klaar voor.

Mocht ik volgende week niet bevallen zijn moet ik woensdag naar het ziekenhuis. En mag maandag en dinsdag komen om te strippen.

Maar mijn verloskundige wilde nu al strippen. Was er ideaal voor. Maar ik wil nog even wachten. Mijn lieverlingsverloskundige heeft pas vrijdag om 8 uur dienst. Dus wil ik eigenlijk even wachten, maar ik heb niks te willen.
Ze heeft me wel aangeboden om zaterdag langs te komen en me dan alsnog te strippen. Ze weet zeker dat de kleine dit weekend geboren wordt.
Dus echt de laatste loodjes.

wie gaat winnen ????
 
hihihihi iedereen leeft mee. Steeds even kijken op het forum of 1 van jullie al bevallen is. En goldwinggirl gewoon gaan slapen hoor dat heb je nu net heel hard nodig. Ik ben zelf over 5 dagen uitgerekend, maar merk nog heel weinig. Voel wel wat menstruatieachtige iets in me rug en soms in me buik, maar dat hoeft nog niet echt iets te zijn toch?

Sucses ladys zet hem op!
 
Terug
Bovenaan