ingedaald...

@misseslavin.

nee hoor. loop nog steeds.

Maar ben het echt zat nu. Ben doodmoe terwijl ik alle rust krijg en veel slaap. Als ik het nog lang moet volhouden dan slaap ik tijdens de bevalling, hi hi hi.

Ik hoop dat het vanavond van start gaat. En dan komt ook mijn wens uit : mijn levelings verloskundige heeft vanaf vanavond 8 uur tot zondag avond 8 uur dienst. Dus kom maar op.

Maar ik ben er bang voor. Er zijn geen nieuwe tekenen. Geen voorweeën meer, geen slijmprop, kleine trapt nog lekker op los, niks dus. Behalve een mama die geen zin en fut meer heeft.

Maar maak je geen zorgen. Zodra ik beval en even 1 minuutje tijd heb zal ik jullie op de hoogte houden van mijn OVERWINNING. hahahahahah.

groetjes
 
hihi jeanine...

weet je het zeker??
Pf ja ben ook heel erg moe, vanmorgen pas om 11 uur wakker...
Eh maar jij mag het weekend niet bevallen, want dan heb ik verloren...
Nee ik heb er geen gevoel in dat ze nog uit zichzelf komt, denk dat het echt zondag inleiden word.

Maar uiteraard hou ik jullie ook op de hoogte!!
 
Hahahha het is toch wat he! Leuk Jeanine dat je ons op de hoogte houd! Straks moeten jullie beiden nog ingeleid worden. Hoop het niet. Het kan zomaar elk moment gebeuren. Ik ben zelf ook ontzettend moe. Denk dat het voorbereiding voor de bavalling is. Word wel moe van iedereen die vraagt hoe lang moet je nou nog of als ik ze lang niet heb gezien ooooh ben je weer zwanger pffff.

 
Terug
Bovenaan