innesteling?

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben vrij nieuw hier en dus ook met hoe het allemaal werkt. Nog niet begonnen met bijv. ovulatie testen maar ik hou wel een app bij "Flo". </p><p>In de app stond dat ik ongeveer 9 februari zou moeten ovuleren dus rond die dag gewoon weer ons best gedaan. Wij hebben begin januari besloten er voor te gaan en ook dat wij er niet obsessief over zouden doen maar goed ik ben een vrouw en heb graag controle. Desondanks heb ik er na 9 februari niet veel aandacht aan besteed, het komt wanneer het ons gegund is. </p><p>Maar.. sinds gisteravond ineens draaierig alsof ik zweef, beetje hoofdpijn en sinds een paar dagen emotioneel, zit tegen misselijkheid aan, borsten iets gevoeliger.. allemaal niet mega heftig maar wel voldoende om op te merken. Ik vraag natuurlijk niet of jullie weten of ik zwanger ben want dat weet niemand maar meer naar erkenning. Heeft iemand dit ook gehad? Hoort dit bij een innesteling? Ik heb overigens 25 feb mijn NOD.</p><p>Ik hoop een beetje op een soort van erkenning of ervaringen :).. </p><p> </p>

Hoi, het zou heel goed kunnen maar toch zou ik nog wel een paar dagen wachten met testen. Ik zelf ben of nu ong of heb een lichte bloeding en is innesteling. Maar bij mijn 1e kindje had ik dat niet elke zwangerschap is anders daar had ik letterlijk een gevoel dat ik het wist had wel gevoelige borsten en ineens zin in iets te eten wat ik normaal niet lust daardoor wist ik het. Als ik nu zwanger zou zijn dan is het weer anders ook weer een gevoel en gevoelige borsten alleen de testen gaven aan van niet. Maar ik wacht nu tot eind deze week als die bloeding weer weg is weet ik eigenlijk genoeg maar dan kan een test het bevestigen dus heb nog even geduld raad ik je aan 

Hi Lieke, dank voor je reactie! Ik heb geen bloeding of wat dan ook. Voel me alleen anders en al die rare klachten.. Maar inderdaad, beter om nog even af te wachten tot sowieso de NOD. Ben totaal de persoon niet om ergens obsesief mee bezig te zijn maar het idee dat ik er geen controle over heb vind ik zo lastig.. 
Voor jou hoop ik natuurlijk dat het de innesteling is! :):) 

Hoi NicolineL, 

Ik lees even mee, want herken je gevoel. Mijn nod is op 23 feb en ik heb ook allerlei "symptomen" welke op zwangerschap zouden kunnen duiden. Ben vanaf vorige week regelmatig misselijk, heb ook regelmatig hoofdpijn. Het feit dat ik nu weer een ongesteldheidsgevoel heb (lichte kramp in onderbuik) maakt dat ik nogal begin te twijfelen.
Die symptomen die je benoemd, zouden zeker met een zwangerschap te maken kunnen hebben. De innesteling is ongeveer 5 dagen voor je nod of ongeveer 9 dagen na de ovulatie, afhankelijk van je cyclus. 
Een test zou je al kunnen doen, maar het nadeel is dus wel dat wanneer hij negatief is, je alsnog zwanger kan zijn, dus de onderzekerheid is er dan nogsteeds.
Ik wacht in ieder geval nog 2 dagen voordat ik een test ga doen.
Veel succes gewenst en hoop dat het "raak" is.
Groetjes, 
Lieke M

Hoi hoi ik lees ook mee!
Mijn nod is net als lieke op 23 februari. Ik heb gisteren nacht en gister overdag enorme menstruatiepijn gehad en dat 3 dagen ervoor terwijl k dat nooit zo ver van te voren heb.. ik ben ook enorm.draaierig licht in mn hoofd en sinds vandaag smaakt mn koffie vies. Ik ben ook nog niet ongesteld.  Maar soms denk ik dat ik dingen in mn hoofd haal dus durf niet te hopen. Heb wel al 6 dagen last van mn buik en vanaf 3 dagen terug steken onder mn navel. Dokter dacht wel aan zwangerschap maar zei dat ik moet afwachten. Heb verder geen last van mn borsten. dat had ik vorige x wel bij mn dochter. Ook toen had ik menstruatiepijn maar minder.. dus heb geen idee...misschien is t wat maar durf na 7 rondes niet meer echt de hoop te hebben en al helemaal nog niet te testen

Je zegt dat jullie in januari hebben besloten om voor een kindje te gaan. Was je daarvoor nog aan de pil of andere hormonale anticonceptie? Het stoppen daarvan kan namelijk ook allerlei kwaaltjes rondom je menstruatie veroorzaken... Daarnaast zou het natuurlijk ook best zo kunnen zijn dat je wel zwanger bent hoor! Ik was de 2e cyclus na het stoppen met de pil zwanger, en voelde ook een aantal dagen van tevoren wat kleine, maar vreemde kwaaltjes....

Hi all, 
Dank voor jullie reacties! @ElsieJoy, je hebt gelijk.. het kan van alles zijn! En wellicht ooit wel eens eerder draaierig geweest maar nooit aandacht aan besteed, dat weet ik niet meer. Ik wacht nog even rustig tot de NOD.
@Klijn.. Ik ben sinds juni '18 gestopt met de pil omdat ik niet meer aan de hormonen wil (zal ooit wel weer moeiten helaas) dus ik denk dat het "ontpillen" wel klaar is? 
De kwaaltjes zijn ook niet overheersend. Ik ben gewoon aan het werk en functioneer prima maar het is zeker wel aanwezig. Ene moment meer dan het andere. Sinds gisteren geen hoofdpijn meer, nog wel een beetje aan het draaien en misselijk. Alsof ik constant honger heb, een soort van lege maag gevoel, maar krijg bijna niets naar binnen.. Gisteravond ineens een soort plopjes in mijn buik, werkelijk nooit zoiets gevoeld en had de link ook niet gelegd met een eventuele zwangerschap tot dat ik ging googlen haha.. Schijnbaar kan alles met een zwangerschap te maken hebben ;-). 

Hi @Lieke, 
Wat naar dat jij ook soortgelijke kwaaltjes hebt, of heel fijn.. maar net hoe je hebt bekijkt ;-).
Aan de ene kant denk ik, ik ga gewoon testen en ik zie het wel want alles beter dan de onzekerheid maar in hoeverre is het realistisch. Het maakt mij op dit moment niet meer of minder zwanger. 
Overigens vanochtend wel wat bruin bloed verlies op het wc papier. Ook nog nooit mee gemaakt. Als mijn lichaam mij zo voor de gek houdt dan gaat er een wereld voor me open, bizar! 

Terug
Bovenaan