<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben vrij nieuw hier en dus ook met hoe het allemaal werkt. Nog niet begonnen met bijv. ovulatie testen maar ik hou wel een app bij "Flo". </p><p>In de app stond dat ik ongeveer 9 februari zou moeten ovuleren dus rond die dag gewoon weer ons best gedaan. Wij hebben begin januari besloten er voor te gaan en ook dat wij er niet obsessief over zouden doen maar goed ik ben een vrouw en heb graag controle. Desondanks heb ik er na 9 februari niet veel aandacht aan besteed, het komt wanneer het ons gegund is. </p><p>Maar.. sinds gisteravond ineens draaierig alsof ik zweef, beetje hoofdpijn en sinds een paar dagen emotioneel, zit tegen misselijkheid aan, borsten iets gevoeliger.. allemaal niet mega heftig maar wel voldoende om op te merken. Ik vraag natuurlijk niet of jullie weten of ik zwanger ben want dat weet niemand maar meer naar erkenning. Heeft iemand dit ook gehad? Hoort dit bij een innesteling? Ik heb overigens 25 feb mijn NOD.</p><p>Ik hoop een beetje op een soort van erkenning of ervaringen .. </p><p> </p>