innesteling?

Nou, uit nieuwsgierigheid toch maar een test gedaan met de gedachte, dan weet ik in ieder geval hoe of wat en met de verwachting negatief.. Net heb denk ik 5 minuten met totale verbijstering naar een heel licht streepje gekeken. Echt heel licht! Ik heb wel eens vaker een test gedaan die wit bleef maar deze niet! 
Ik heb nog 1 test liggen dus die doe ik morgen ochtend direct! 

Hi dames, 
Geen idee of jullie nog mee lezen maar ik houd jullie toch even op de hoogte. Vanochtend meteen weer een test gedaan, weer een licht streepje. Waar ik gister echt 10 keer moest kijken en nog dacht dat ik gek werd en misschien dat ik iets wil zien wat er niets is, was het streepje van vanochtend toch echt duidelijker. Durf het pas hardop te zeggen zodra de streep niet meer te ontkennen is..  
Na werk haal ik weer wat testen.. Morgen ochtend weer een poging. Benieuwd of het een duidelijk streepje wordt! 

Ik las net ergens dat je nog een kans hebt van ongeveer 50% dat het nog fout kan gaan.. pas na je NOD weet je of het goed is?
Iemand daar ervaring mee? 

[quote quote=10171307]Ik las net ergens dat je nog een kans hebt van ongeveer 50% dat het nog fout kan gaan.. pas na je NOD weet je of het goed is? Iemand daar ervaring mee?[/quote]
En dan kan het nog mis gaan. Bij mij 3 dagen na de NOD. Het blijft spannend. Bij mij ook na goede echo bij 9 weken, bij 12 weken alsnog niet goed.
Het blijft een wonder

Ik begrijp inderdaad goed dat het (helaas) altijd fout kan gaan ongeacht het aantal weken. Ik bedoelde meer in hoeverre kan ik er al vanuit gaan nu 3 dagen voor de NOD. Ik denk dat het gewoon nog even moet landen.. 

Gefeliciteerd wat leuk! Ik heb gister getest 2 dagen voor nod maar helaas negatief.. maar heb al enorme rommelende darmen een week en ookal een week last van mn buik en sinds eergister moe en duizelig maar ik denk toch dat ik de test maar moet geloven. Ook al staat er wel dat je die vanaf nod moet doen... maar ik geloof er niet meer in deze.maand hehe

@ElsieJoy, dankjewel! Ben erg benieuwd naar morgen ochtend of de test dan al wat duidelijker is. 
@Gebruiker.. Dankjewel! Heel onwerkelijk nog hoor.. Had het absoluut niet verwacht zo snel.. Ik wacht stiekem nog wel even de NOD maandag af hoor. 
Ik heb begrepen dat je niet altijd positief test voor je NOD. Het kan wel maar hoeft niet! Bij mij begon het ook met duizeligheid en moeheid dus je weet het nooit ;-).. 

Terug
Bovenaan