innesteling?

[quote quote=10171488]@ElsieJoy, dankjewel! Ben erg benieuwd naar morgen ochtend of de test dan al wat duidelijker is. @Gebruiker.. Dankjewel! Heel onwerkelijk nog hoor.. Had het absoluut niet verwacht zo snel.. Ik wacht stiekem nog wel even de NOD maandag af hoor. Ik heb begrepen dat je niet altijd positief test voor je NOD. Het kan wel maar hoeft niet! Bij mij begon het ook met duizeligheid en moeheid dus je weet het nooit ;-)..[/quote]
Wel heel leuk voor je!!! ?
Maar heb nu ook menstruatiepijnen .. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook wel maar anders dan nu dus denk dat het vannacht wel doorbreekt. Dan op naar ronde 8. Hoop niet weer dat t 2 jaar duurt net als bij onze eerste.

Hi dames, 
Nou ik zit in totale shock met een digitale CB test in mijn handen.. hartstikke zwanger! 
Iedereen hartstikke bedankt voor het reageren en meedenken.. ik wens jullie super veel succes en hopelijk ook dit jaar een gezonde zwangerschap :) X

Ik heb jullie berichten gelezen en herken wel wat dingen! Ik heb op 28 feb Mn nod. Ik heb voor het eerst kwaaltjes waarbij ik denk ja misschien eindelijk toch ! Ik heb namelijk een vreemd zenuwachtig gevoel in Mn buik. Ben niet al te vrolijk, flinke hoofdpijn, pijnlijke borsten als ik er lig/duw, veel honger, vanacht en vandaag sneller plassen, en iets heel vreemds: vorige week op 6 en 7 dpo ineens heftige rugpijn onderin bij bukken en tillen.. heeft iemand dit ook gehad bij een eventuele innesteling ? Ik hoop zo dat het raak is deze maand en dag Mn lichaam me niet voor de hek houdt.. Ik zie graag jullie reacties tegemoet!  

Hi Kimaa, 
Achteraf heb ik mijn innesteling dus ook echt gevoeld want ik ben hartstikke zwanger.. Ik denk dat het voor iedere vrouw anders is. Ik ben er blijkbaar gevoelig voor? Misschien jij ook? Ik heb 4 of 5 dagen voor de NOD getest en die eerste was al positief. 
Ik dacht ook dat mijn lichaam mij voor de gek hield maar blijkbaar klopte mijn gevoel wel.. 
Succes!

Terug
Bovenaan