<p>Hoi allen,</p><p>Ik heb prangende vraag(en), en onzekerheden.. Ik spit bijna elk forum door op zoek naar antwoorden, maar tocb maar de stoute schoenen aangetrokken om zelf een berichtje te schrijven (zodat ik ook een beetje mn verhaal kwijt kan, dan alleen mijn man, want die zij er vaak toch echt niet zo mee beizg als wij de vrouwen).</p><p>Ik zal me eerst een beetje voorstellen. Ik ben dus Bernet, 30 jaar en een half jaar getrouwd met mijn man Rob. We zijn net voor onze bruiloft (30 juli 2021) begonnen met "proberen". Omdat ik wel weet dat zwanger worden vaak niet meteen gebeurt, en je inderdaad wel een half jaar of jaar moet w88, dachten, we beginnen er gewoon mee.</p><p>Echter, toen bleek ik gelijk de eerste keer zwanger! Wauw, dat had ik niet verwacht. Op onze bruiloft was ik dus zwanger, heel mooi, wat een blijdschap. Alleen helaas een paar weken na de bruiloft met 5,5 week een miskraam gehad.. </p><p>Sindsdien aan het proberen. Elke keer wel weer wat symptomen die ik toen ook had, maar elke keer nog niet meer raak geweest, elke maand dan toch weer gewoon ongesteld.</p><p>Tot nu deze maand. Ik zou 1 januari ongesteld moeten worden. Ik houd al heel lang mijn cyclus bij, gewoon zodat iknweet wanneer ik ongesteld wordt, niet voor zwangerschap, en mijn gewone cyclus is 28 dagen. Na de miskraam was het ineens een paar maanden heel lang 34!! Dagen, 32 en toen weer normaal, 28.</p><p>Vanaf de eiersprong (weet niet precies wanneer deze maand, maar heb het eens gemeten, dus weet wanneer hij er ongeveer zou moeten zijn) heb ik al last van mijn borsten, normaal alleen als ik bijna ongesteld wordt, de week ervoor o.i.d. verder nog wat vage klachten.</p><p>Sinds deze week echt enorme huilbuien, écht mijn hormonen, last van mijn onderrug gehad en liezen, pijnlijke borsten.. normaal bij ongesteldheid heb ik dat niet (die huilbuien) had afgelopen week (6, 5, 4 dagen voor NOD) getest met earlytest van Kruidvat, en jahoor! Moest heeell goed kijken maar daar zag ik een streepje!! Dag erna weer, ook weer een heel licht streepje!</p><p>Toen ineens 2 dagen voor ongesteldheidsdag, ik enorme buikkrampen kreeg, echt dat ik dacht woow.. dit lijkt wel een hele heftige menstruatie.. dus tóch ongesteld.. maar wat is hij vroeg? En toch voelde het ook anders dan anders (kan het niet zo goed beschrijven) ik naar de wc, maar waarempel helemaal niet zoveel bloed, alleen bij afvegen, en dat terwijl ik zon buikkrampen van ongesteldheid had(normaal gutst het er dan echt wel uit) dit heeft de hele dag aangehouden tot savonds laat. Nog steeds maar een paar kleine drupjes. Gisteren hetzelfde verhaal, maar toen íetsje meer, vloeiend af en toe, maar tot steeds erg weinig tov een normale menstruatie! (Die zijn bij mij best wel gewoon aanwezig en volle maandverbanden zegmaar) als ik niet verwissel lek ik zeker door. En nu dus de 3e dag, nog steeds erg weinig en bruin.. als ik forums bekijk en info lees is dit de innesteling, of kan dit niet? Is dit dan een late innesteling? Is het normaal dat de test dan weer negatief wordt? Kan ik toch zwanger zijn? Of hoort dit zo te zijn bij een innesteling? </p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik hoor heel graag van jullie!</p><p>Oja en ik heb natuurlijk weer gwtest mwt een early test, maar die lijkt nu minder een streepje te hebben dna de vorige 2?! Hoe is dat mogelijk?</p><p>Als dit wel een innesteling is, en het is niet gelukt, krijg ik hierna dan wél een gewone menstruatie er bovenop? Of weer een miskraam?..</p><p>Ik hoor graag iemands reacties, wie kan me helpen... (sorry ik ben soms wat lang van stof merk ik..!)</p>