Innestelingsbloeding hoe ervaren? Wie kan me helpen?

<p>Hoi allen,</p><p>Ik heb prangende vraag(en), en onzekerheden.. Ik spit bijna elk forum door op zoek naar antwoorden, maar tocb maar de stoute schoenen aangetrokken om zelf een berichtje te schrijven (zodat ik ook een beetje mn verhaal kwijt kan, dan alleen mijn man, want die zij  er vaak toch echt niet zo mee beizg als wij de vrouwen).</p><p>Ik zal me eerst een beetje voorstellen. Ik ben dus Bernet, 30 jaar en een half jaar getrouwd met mijn man Rob. We zijn net voor onze bruiloft (30 juli 2021) begonnen met "proberen". Omdat ik wel weet dat zwanger worden vaak niet meteen gebeurt, en je inderdaad wel een half jaar of jaar moet w88, dachten, we beginnen er gewoon mee.</p><p>Echter, toen bleek ik gelijk de eerste keer zwanger! Wauw, dat had ik niet verwacht. Op onze bruiloft was ik dus zwanger, heel mooi, wat een blijdschap. Alleen helaas een paar weken na de bruiloft met 5,5 week een miskraam gehad.. </p><p>Sindsdien aan het proberen. Elke keer wel weer wat symptomen die ik toen ook had, maar elke keer nog niet meer raak geweest, elke maand dan toch weer gewoon ongesteld.</p><p>Tot nu deze maand. Ik zou 1  januari ongesteld moeten worden. Ik houd al heel lang mijn cyclus bij, gewoon zodat iknweet wanneer ik ongesteld wordt, niet voor zwangerschap, en mijn gewone cyclus is 28 dagen. Na de miskraam was het ineens een paar maanden heel lang 34!! Dagen, 32 en toen weer normaal, 28.</p><p>Vanaf de eiersprong (weet niet precies wanneer deze maand, maar heb het eens gemeten, dus weet wanneer hij er ongeveer zou moeten zijn) heb ik al last van mijn borsten, normaal alleen als ik bijna ongesteld wordt, de week ervoor o.i.d. verder nog wat vage klachten.</p><p>Sinds deze week echt enorme huilbuien, écht mijn hormonen, last van mijn onderrug gehad en liezen, pijnlijke borsten.. normaal bij ongesteldheid heb ik dat niet (die huilbuien) had afgelopen week (6, 5, 4 dagen voor NOD) getest met earlytest van Kruidvat, en jahoor! Moest heeell goed kijken maar daar zag ik een streepje!! Dag erna weer, ook weer een heel licht streepje!</p><p>Toen ineens 2 dagen voor ongesteldheidsdag, ik enorme buikkrampen kreeg, echt dat ik dacht woow.. dit lijkt wel een hele heftige menstruatie.. dus tóch ongesteld.. maar wat is hij vroeg? En toch voelde het ook anders dan anders (kan het niet zo goed beschrijven) ik naar de wc, maar waarempel helemaal niet zoveel bloed, alleen bij afvegen, en dat terwijl ik zon buikkrampen van ongesteldheid had(normaal gutst het er dan echt wel uit) dit heeft de hele dag aangehouden tot savonds laat. Nog steeds maar een paar kleine drupjes. Gisteren hetzelfde verhaal, maar toen íetsje meer, vloeiend af en toe, maar tot steeds erg weinig tov een normale menstruatie! (Die zijn bij mij best wel gewoon aanwezig en volle maandverbanden zegmaar) als ik niet verwissel lek ik zeker door. En nu dus de 3e dag, nog steeds erg weinig en bruin.. als ik forums bekijk en info lees is dit de innesteling, of kan dit niet? Is dit dan een late innesteling? Is het normaal dat de test dan weer negatief wordt? Kan ik toch zwanger zijn? Of hoort dit zo te zijn bij een innesteling? </p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik hoor heel graag van jullie!</p><p>Oja en ik heb natuurlijk weer gwtest mwt een early test, maar die lijkt nu minder een streepje te hebben dna de vorige 2?! Hoe is dat mogelijk?</p><p>Als dit wel een innesteling is, en het is niet gelukt, krijg ik hierna dan wél een gewone menstruatie er bovenop? Of weer een miskraam?..</p><p>Ik hoor graag iemands reacties, wie kan me helpen... (sorry ik ben soms wat lang van stof merk ik..!)</p>

Hey,
Wat vervelend die onzekerheid.
Ik denk zelf dat het voor een innestelings  wel laat is als je al 2 dagen voor je nod zat.
Bij mij verschilt het per keer wanneer ik menstrueer, dan is het ineens heel veel en dan ineens weinig.
Dus dat kan ook voorkomen . 
Het zou dus kunne dat dit bij jou ook het geval is en het je menstruatie is?
Anders over  een paar dagen nog eens testen dan weetje het zeker?
Succes 

Heyy, bedankt voor je reactie!
Ja he.. wel te laat misschien.. maar ik twijfel erg door de (hele lichte) positieve testen, (wat ook wel gek is eigenlijk omdat HCG na innesteling pas komt ook toch?) 
Én omdat het zon gekke menstruatie is, heb het inderdaad ook wel eens lichter, maar dit was ineens enorme krampen, en ook dat gevoel van naaldenspeldjes (ook eens ergens gelezen bij innestelingsbloeding) kenmerk is natuurlijk wel die bruinachtige/rode weinige bloeding. Dat heb ik wel echt!
Jahh, ik wacht het maar gewoon af..?? ookal is dat heel erg moeilijk ?

Dankjewel!

Heb een innestelingsbloeding gehad bij m'n 1e zwangerschap, is helaas niet goed gegaan. Weet wel dat ik toen dacht 'jeetje wat ben ik vroeg ongesteld' begon met roze slijm, steeds donkerder en daarna 2 dagen echt zoals met een lichte ongesteldheid, rood bloed. En idd menstruatiekrampen. Het stopte daarna helemaal en 4 dagen later had ik een positieve test. (bloeding begon 9 dagen na mijn positieve ovulatietest). 2 dagen voor NOD lijkt me ook wat laat,maar weet je zeker wanneer jouw eisprong geweest is?

Hier wel herkenbaar! Ik heb bij allebei mn zwangerschappen bloedverlies gehad rond mn NOD. Een minder heftige menstruatie. De eerste keer dacht ik, omdat ik andere symptomen ook had, dat het mis was gegaan. Maar dat bleek niet zo te zijn. Dus hier een positief verhaal. Overigens zijn de zwangerschapstesten bij mij ook pas na 1-2
weken duidelijk zichtbaar.

Volgens mij is wat later bloedverlies heel normaal bij innesteling (al kan het dus ook eerder zijn dan je menstruatie). Dat innestelen is volgens mij een heel proces, dat goed genoeg moet zijn om hcg aan te kunnen gaan maken en stevig vast te zitten, maar daarna groeit het gewoon verder en komt er steeds meer contact tussen het eitje en het baarmoederslijmvlies, en al die tijd is er kans dat er een vaatje springt. Toen ik 6 weken zwanger was en bloedverlies had noemde de verloskundige dat zelfs nog als een optie, al bleek het bloedverlies bij mij deze keer van iets anders te komen. 

Een minder duidelijk streepje vind ik dan wel minder positief klinken, maar misschien was je urine deze keer minder geconcentreerd dan eerder?

Ik had bruinverlies op 13/14/15 dpo en ben 26 weken zwanger. 
Het was alleen wat lichtbruine afscheiding. Geen echt bloeden te noemen. En krampen heb ik zowel bij menstruatie als bij mn twee zwangerschappen gehad. Dat voelde niet anders dan ongesteld zijn in de eerste weken. De innesteling zelf heb ik niet gevoeld. Het voelde gewoon niet anders dan anders. Werd op mn gebruikelijke 10/11 dpo gewoon niet ongesteld. Thats it. 
De testen liepen bij mij trouwens ondanks het bruinverlies wel op.

[quote quote=10517154]Heb een innestelingsbloeding gehad bij m’n 1e zwangerschap, is helaas niet goed gegaan. Weet wel dat ik toen dacht ‘jeetje wat ben ik vroeg ongesteld’ begon met roze slijm, steeds donkerder en daarna 2 dagen echt zoals met een lichte ongesteldheid, rood bloed. En idd menstruatiekrampen. Het stopte daarna helemaal en 4 dagen later had ik een positieve test. (bloeding begon 9 dagen na mijn positieve ovulatietest). 2 dagen voor NOD lijkt me ook wat laat,maar weet je zeker wanneer jouw eisprong geweest is?[/quote]
Okee, Jaa dus de innesteling kan dus wel met af en toe dus ook wel wat rood bloed. Had inderdaad ook wel gelezen dat een inn.bl. tot en mét 3 dagen kan ook.. ja precies en normaal bij zulke (heftige) krampen, wat ik had, had ik echt volledig ongesteld moeten zijn en dat was/ is tot op heden niet zo.
Oké, nee ik heb deze maand niet getest wanneer eiersprong geweest is! Dus het kan ook gewoon een late eiersprong zijn? 
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik inderdaad ook pas heel laat, wel 6 a 7 dagen later, en toen was de test best wel licht ook kan ik me nog herinneren 

Terug
Bovenaan