Innestelingsbloeding hoe ervaren? Wie kan me helpen?

[quote quote=10517158]Hier wel herkenbaar! Ik heb bij allebei mn zwangerschappen bloedverlies gehad rond mn NOD. Een minder heftige menstruatie. De eerste keer dacht ik, omdat ik andere symptomen ook had, dat het mis was gegaan. Maar dat bleek niet zo te zijn. Dus hier een positief verhaal. Overigens zijn de zwangerschapstesten bij mij ook pas na 1-2 weken duidelijk zichtbaar.[/quote]
Oohh hier wordt ik heel gelukkig van je reactie, haha! Is er toch nog hoop!?oh ja, nou precies dat is dus ook mijn gedachte soms.. nou ik wacht het af, bedankt! 

[quote quote=10517171]Volgens mij is wat later bloedverlies heel normaal bij innesteling (al kan het dus ook eerder zijn dan je menstruatie). Dat innestelen is volgens mij een heel proces, dat goed genoeg moet zijn om hcg aan te kunnen gaan maken en stevig vast te zitten, maar daarna groeit het gewoon verder en komt er steeds meer contact tussen het eitje en het baarmoederslijmvlies, en al die tijd is er kans dat er een vaatje springt. Toen ik 6 weken zwanger was en bloedverlies had noemde de verloskundige dat zelfs nog als een optie, al bleek het bloedverlies bij mij deze keer van iets anders te komen. Een minder duidelijk streepje vind ik dan wel minder positief klinken, maar misschien was je urine deze keer minder geconcentreerd dan eerder?[/quote]
Ja he? Jaa gek eigenlijk! Ik heb het bij de vorige zwangerschap namelijk helemaal niet gehad! Wel die menstruatie achtige klachten, ik dacht toen ook ongesteld te zijn geworden maar niet met enige bloeding.. Dus dan is elke zwangerschap toch echt wel anders.. ergens geeft het me, mocht dit inderdaad een innesteling zijn, wel een goed gevoel.. Misschien zit het vruchtje nu dan wél goed vast en was dat de vorige keer niet het geval..
Jaa dat vond ik dus ook.. Dat maakte me dus ook ongerust.. Toen ik het over innestelingsbloeding las dacht ik wel echt, Jaa dit heb ik gewoon! Dat kan niet anders.. Maar na die lichtere streep verloor ik dus de hoop.. ja ik heb inderdaad wel met de 2e urine gedaan geloof ik.. Hmm dat zou het dan hopelijk nog kunnen zijn dan.
Thanks!

[quote quote=10517172]Ik had bruinverlies op 13/14/15 dpo en ben 26 weken zwanger. Het was alleen wat lichtbruine afscheiding. Geen echt bloeden te noemen. En krampen heb ik zowel bij menstruatie als bij mn twee zwangerschappen gehad. Dat voelde niet anders dan ongesteld zijn in de eerste weken. De innesteling zelf heb ik niet gevoeld. Het voelde gewoon niet anders dan anders. Werd op mn gebruikelijke 10/11 dpo gewoon niet ongesteld. Thats it. De testen liepen bij mij trouwens ondanks het bruinverlies wel op.[/quote]
Hey hoi,
Wat betekent trouwens dpo? Sorry ik ben nog een beetje een leek op dit gebied.?? nee he precies.  Dat maakt het ook zo verwarrend dat het zoveel op gewone menstruatie lijkt.. konden die krampen maar gewoon echt anders voelen want dan wist je het gelijk..!
Ooh oke, dus dan had jij ook een late innesteling? /bloeding of was dat dan een andere bloeding bij jou? Jaa oke.. die horen dus wel gewoon op te lopen.. nou morgen is mijn eigenlijke nod geloof ik.. Dus dan probeer ik inderdaad gewoon maar nog eens te testen,
Bedankt voor je reactie 

Als ik 9 dagen terug tel vanaf de start van de bloeding, zou ik op dag 18 in mn cyclus het eitje moeten hebben gehad,.. Of is dat dan de bevruchting geweest.. op dag 14 mn ei en dag 18 pas de bevruchting.. Of kan dat niet,, hmm haha lastig. 

Dpo: dagen na de eisprong
En ik had het bij mn eerste ook niet hoor, bij de tweede wel. En daarom zat ik echt wel even in zak en as dat het mis ging. Maar het bleek dus van de innesteling te komen want de zwangerschap gaat gewoon goed. Mijn wel oplopende testen waren wel altijd met ochtendurine. Na 6 dagen ben ik gestopt met testen omdat de lichtbruine afscheiding weer weg was en de testen inmiddels goed donker. Dan zegt het echt niet zoveel meer over het al dan niet succes van de zwangerschap. 
Maar ik zou als ik jou was met ochtendurine nog eens testen, wel zelfde soort test gebruiken. Dan kun je beter vergelijken. 

[quote quote=10517206]Als ik 9 dagen terug tel vanaf de start van de bloeding, zou ik op dag 18 in mn cyclus het eitje moeten hebben gehad,.. Of is dat dan de bevruchting geweest.. op dag 14 mn ei en dag 18 pas de bevruchting.. Of kan dat niet,, hmm haha lastig.[/quote]
Nee een eitje is maar een uur of 6 goed vruchtbaar, na 12 uur helemaal niet meer. En een innestelingsbloeding komt vaak na de innesteling, rond of ietsjes voor je normale menstruatie. Dat maakt het lastig om te zeggen of het menstruatie is of niet. De innesteling is ook gemiddeld rond dag 9 gebeurd. Maar kan een paar dagen vroeger of later zijn. Als het eitje zich dan verder inpakt in het slijmvlies en vasthecht dan knapt er wel eens een klein vaatje. Dat bloed kan meteen mee komen, maar ook een tijdje later als bruin oud bloed meekomen. Dus dat tellen vanaf die bloeding heeft geen zin.
Maar probeer het rekenen een beetje los te laten en gewoon te kijken of de testen donkerder worden, of dat de bloeding toch doorzet. Meer kun je niet doen. Het wordt binnen een paar dagen wel duidelijk of het om een innesteling gaat. 

@Lewis, oh oke ja precies ik begrijp je angst inderdaad! Gelukkig gaat het nu goed met je zwangerschap.
Nou mijn bloeding is dus precies op dag 3 gestopt helemaal niks meer (vandaag). Dat klopt weer helemaal bij innesteling.
Jaa ik laat het maar even los, en test gewoon over een paar dagen weer (zonet getest, maar test was negatief.. maar ook een ander merk, en het glasplaatje was kapot.. weet niet of dat invloed op het resultaat heeft). 

Terug
Bovenaan