[quote quote=10517171]Volgens mij is wat later bloedverlies heel normaal bij innesteling (al kan het dus ook eerder zijn dan je menstruatie). Dat innestelen is volgens mij een heel proces, dat goed genoeg moet zijn om hcg aan te kunnen gaan maken en stevig vast te zitten, maar daarna groeit het gewoon verder en komt er steeds meer contact tussen het eitje en het baarmoederslijmvlies, en al die tijd is er kans dat er een vaatje springt. Toen ik 6 weken zwanger was en bloedverlies had noemde de verloskundige dat zelfs nog als een optie, al bleek het bloedverlies bij mij deze keer van iets anders te komen. Een minder duidelijk streepje vind ik dan wel minder positief klinken, maar misschien was je urine deze keer minder geconcentreerd dan eerder?[/quote]
Ja he? Jaa gek eigenlijk! Ik heb het bij de vorige zwangerschap namelijk helemaal niet gehad! Wel die menstruatie achtige klachten, ik dacht toen ook ongesteld te zijn geworden maar niet met enige bloeding.. Dus dan is elke zwangerschap toch echt wel anders.. ergens geeft het me, mocht dit inderdaad een innesteling zijn, wel een goed gevoel.. Misschien zit het vruchtje nu dan wél goed vast en was dat de vorige keer niet het geval..
Jaa dat vond ik dus ook.. Dat maakte me dus ook ongerust.. Toen ik het over innestelingsbloeding las dacht ik wel echt, Jaa dit heb ik gewoon! Dat kan niet anders.. Maar na die lichtere streep verloor ik dus de hoop.. ja ik heb inderdaad wel met de 2e urine gedaan geloof ik.. Hmm dat zou het dan hopelijk nog kunnen zijn dan.
Thanks!