Innestelingsbloeding of vroege lichte menstruatie?

<p>Hee dames,</p><p>Heeft iemand ervaring met innestelingsbloeding?</p><p>Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook een innestelingsbloeding gehad. Echter dacht ik dat het ging om een vroege menstruatie waardoor ik niet echt op de symptomen heb gelet. </p><p>nu zijn wij bezig voor een tweede kindje en heb ik weer bloedverlies. Ik heb ovulatie testen gebruikt. Iets meer dan een week geleden had ik een positieve ovulatie test in mijn handen. Precies 8 dagen later kreeg ik bloedverlies. Het vloeit maar is niet zo heftig als mijn menstruatie. Geen stolsels. Ik kan het opvangen met een inlegkruisje. Het is wel rood bloed. Maar het valt niet in het toilet. Ik heb het alleen een beetje in mijn inlegkruisje en tijdens het afvegen. Het houdt nu drie dagen aan. </p><p>Het is een week te vroeg voor mijn menstruatie. En het is veel milder dan mijn doorgaande menstruatie. Kan dit een innesteling zijn? Ik lees overal op internet dat het maar 2 dagen kan aanhouden. <br /><br /></p><p>pfff, ik ben zo in onzekerheid. Ik ga aankomende zaterdag testen. <br /><br /></p><p>heeft iemand ervaring? </p>
 
Hoi ik zit een beetje in het zelfde schuitje als jou ik heb sinds gisteren alleen in de ochtend wat bloed verloren veder niks vandaag ook niet alleen ik test nog steeds negatief?morgen zal mijn nod zijn. Ik.heb nog nooit een innesteling bloeding gehad. Ik had bij mijn andere zwangerschap ook pas positief getest op mijn nod maar geen bloeding gehad? Ik weet wel dat een innesteling 2 of 3 dagen kan duren maar iedereen is anders ik hoop dat je binnenkort een positieve test in handen heb?
 
Bedankt voor je reactie :) 
Aah vervelend hè? Ik voel mij onzeker. Ik moet het eigenlijk even afwachten maar ik zit al de hele dag te googlen... helaas word ik daar ook niet wijzer van. 


jij hebt veel minder bloedverlies. Ik denk dat dit wel eens innesteling kan zijn!!!! Hoe voel jij je verder? Ik had bij mijn eerste zwangerschap een positieve test na dat het bloeden 2 dagen gestopt was. 


ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt! Voor ons beide... spannend! 
 
Ja klopt je wordt er onzeker van dat absoluut. Ik heb wel veel vollere borsten en dat heb ik nooit maar ik weet ook dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Ik durf niet te veel te hopen eigenlijk heb dit ook niet eerder meegemaakt en waarom is die test nog steeds negatief?
 
Heb je een vroege test gebruikt? Je kan een late innesteling hebben... aangezien je ook vrij recent bloedverlies hebt gehad. Ik hou je zeker op de hoogte! 
 
Die van sensi daar lees ik veel verhalen over dat die niet goed is. Ik heb nog telano liggen die kunnen 4 dagen eerder testen. Ik ben gewoon bang dat hij nog steeds negatief is.
 
Terug
Bovenaan