Innestelingsbloeding of vroege lichte menstruatie?

Hier nog iemand. Vandaag getest met clearbleu extravroeg. Negatief. 5 dagen voor nod. 
Nu teste ik bij de andere twee zwangerschappen met 2-5 kruidvat pas 2 dagen na nod positief dus houd alle opties open. Momenteel nog 5 dagen tot nod.  Clearbleu zou dus moeten kunnen maar toch negatief, vertrouw het nog niet. Heb altijd wel last van pms. Maar begin nu overal aan te twijfelen of het pms of zwangerschap is. Voornamelijk omdat ik al een paar dagen een zeurende lage buikkramp/pijn heb. Maargoed dat kan ook van de oliebollen komen...
Whaa word helemaal gek. Ben bang dat ik gewoon nog even heeeeel geduldig moet zijn. Niet mn beste kant. 
Iig succes jullie allemaal!
 
Heey dames, hier ook een vergelijkbaar verhaal.
Ik zit in het IUI traject. Helaas 2dgn na IUI bloedverlies. Ziekenhuis weet helaas niet een oorzaak en ik moet wachten tot mijn menstruatie echt doorbreekt (ben nu CD22, normaal heb ik cyclus van 30dgn). 
Elke dag verlies ik wel iets aan bloed. Dan beetje oud bloed in het inlegkruisje. Dan licht roze op het toiletpapier. Dan weer helderrood. Het is elke keer anders. Om gek van te worden. Ik heb genoeg aan een inlegkruisje, veel is het niet. 
Vanochtend zwangerschapstest gedaan. Deze leek licht positief, mijn vriend zag het ook. Ben nu 9DP IUI, maar dit kan ook nog de medicatie zijn die ik heb gebruik om de ovulatie te induceren. Dit kan tot 10dgn nog in je lichaam blijven en een vals positieve zwangerschapstest geven. Wel heb ik licht gevoelige borsten, maar dit heb ik wel vaker als ik ongesteld word. 
We wachten het af! Is bij jullie de menstruatie inmiddels al echt ingezet? 
 
1 januari..! Ik heb nu wel licht oplopende testen.. maar helaas van kruidvat early test.. dus ik las daar al veel negatieve verhalen over.. ik was echt blij en zker.. maar nu niet meer natuurlijk.. Maar ze lopen dus wel op... 
Haha nu weet ik dus nog niks haha
 
Terug
Bovenaan