Innestelingsbloeding of vroege lichte menstruatie?

Ik had geen test meer! Ik ben nu op het werk. Ik rij over een uur naar de winkel voor een test. Het bloeden is opgehouden. En voel mij een beetje misselijk.... maar ben bang dat het tussen mijn oren zit! 


Het kan zijn dat je later pas positief test! Elk zwangerschap is anders.
 
 
[quote quote=10515022]Spannend hoor dus je gaat straks testen??ik hoor het wel? Succes[/quote]
Test is helaas negatief! Heb dit keer clearblue gebruikt... ik denk dat het toch een lichte, vroege menstruatie was! Of een innesteling die fout is gegaan.. pfff :( 
 
Op de innestelingsbloeding na heb ik verder niets gehad... maar als mijn test negatief is dan ga ik er vanuit dat mijn innestelingsbloeding toch een lichte menstruatie was.... oooh wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Jij bent ook nog steeds niet ongesteld hè? 


ik keek net opnieuw op mijn test.... had ik in één keer toch een streepje ?. Zou wel een indroogstreepje zijn! 
 
Nee, ik had de early pregnancy test van Clearblue. Die hebben alleen een streepje. Ik heb ook een digitale thuis liggen. Die vind ik te duur om te gebruiken :') ik gebruik het pas als ik een positieve test heb....
ja heel stom.. ik heb de test na 5-10 minuten weggelegd omdat het negatief was. Uur later zag ik een streepje. Maar dan weet ik niet wanneer dat streepje is gekomen! Het lijkt echt op een indroogstreepje. Heel dun en vaag. Ik wil het sturen maar het lukt niet.. 
 
Terug
Bovenaan