Innestelingsbloeding?

<p>Hi dames. 3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad, heb  al een mini me rondlopen, maar alsnog hebben we de hoop niet opgegeven. Nu moet ik as maandag ongesteld worden alleen voelde ik vandaag rond 14:00 ineens wat “lopen”. Het was een kleine bloedvlek en ik raakte dus in paniek. Daarna had ik ook erge buikpijn. Maar ik heb al sinds zondag een opgezette buik en heb last van de warmte; diarree :$ Nu paar uurtjes later, had voor de zekerheid maandverband ingedaan, heb ik wat meer druppels. Maar niet veel! Wel heb ik ontzettend veel buikpijn; maar dit kan ook door mn darmen komen. Ook had ik gezien dat dit PRECIES de 9e dag na mn ovulatie is.. Zou het dan eindelijk?!</p>

Het zou kunnen, helaas zal je toch nog even geduld moeten hebben voor het antwoord ? ik zag gister ineens wat oud bloed door het slijm en schrok hier al van, moet zondag pas ongesteld worden, nu hoop ik ook op een innestelingsbloeding en hou je toch hoop tot het tegendeel bewezen is zegmaar, we wachten maar ongeduldig af, hou je me op en hoogte hoe het zich ontwikkeld en hopelijk een positieve test maandag, duimen! 

Het is zo spannend! Ik heb uiteindelijk van de buipijn een paracetamol ingenomen en ben mijn bed ingedoken. Sindsdien dus niet meer gekeken naar het maandverband (rond 17:00) vanmorgen om 8:00 keek ik en weer maar een paar bloedvlekjes! Normaal gesproken had ik veel meer. 

Ik hoop okk voor jou een positieve test!!

Ja dat is het zeker, ik heb dus alleen dinsdag wat oud bloed verloren echt minimaal en verder gister en vandaag niets meer, je vraagt je toch af wat dat dan is, 2 weken terug vrijdag heb ik het eitje gezien op de echo toevallig omdat me provera niet gewerkt had, en die is zondag waarschijnlijk gesprongen. En ik verwacht mijn menstruatie dan 14 dagen later dus het was raar geweest als het menstruatie was, maar zo’n klein beetje oud bloed en had niks geks gedaan die dag waardoor ik een bloeding kon hebben. We wachten het maar af, ik heb af en toe wat menstruatie achtige pijn (heb ik niet meer gehad sinds ik aan de pil was en erna ook niet) en mijn onderrug doet zeer, nu ook ineens een koortslip sinds een jaar weer ofzo. Maar geen echt heel opvallende symptomen, al zal dat ook wel snel zijn natuurlijk ? ik vind het moeilijk om te wachten maar wil toch proberen zondag of maandag pas te testen. Ik duim voor je dat het niet door gaat zetten en je maandag gewoon een positieve test in handen mag hebben ☺️

Nou.. Ik heb de gehele dag vandaag maar 2x nieuw verbandje in hoeven doen. Maar dat was echt het minimale van het minimale bloeddruppels. Wel had ik een beetje krampjes gisteren. 

Ik weet nou niet of ik zwanger ben en dus innestelingsbloeding of dat ik gewoon ongesteld ben. Want mn ongesteldheid is altijd heviger en pijnlijker. Ik ga morgen een early pregnancytest doen.

en zoals ik jou hoor zeggen wilKindje klinkt het veelbelovend!!

Oe spannend ik hoop dat die al een streepje geeft ? ik wil ook heel graag maar ben bang voor de teleurstelling en voel niet echt iets dus probeer te wachten. Net ineens weer een inie minie beetje oud bloed door slijm echt heel licht bruin eerder beige ofzo. Dus we gaan het nog zien de komende dagen, spannend! Ik duim voor je!!

Ik bloed sinds woensdag kleine beetjes. Oud bloed en rood. Het is wisselend. Heb vanmorgen al een test gedaan die dus negatief was en daarna de ha gebeld. Zij zeiden dat ik het even moet afwachten en of ik nou zwanger ben of niet wel even contact moet opnemen. Ik wil zo graag.. maar ik ben bang dat het dus toch niet zo is :( & jij? Ik hoop goed nieuws voor jou!!

Terug
Bovenaan