Innestelingsbloeding?

He balen maar het kan dus nog wel ☺️ Hier gemengde gevoelens ik verlies nu ineens licht roze bloed. Echt niet veel maar het is er wel echt nu. Heb ook soort menstruatiepijn en mijn darmen zijn lekker druk, maar geen menstruatie pijn meer gehad tijdens 9 jaar pil en nu de vorige 10 maanden ook niet. Ik heb pcos en mag met hormonen starten op dag 3 van mijn menstruatie dus houd het wel in de gaten want dan zou dit dag 1 al kunnen zijn. Ga morgen toch maar even testen voor de zekerheid. Stiekem hoop ik nog dat het nog verder probeert in te nestelen ofzo dat daar het lichte bloed van is maar we gaan het zien. Balen wel als het niet gelukt is, moet ik toch aan de hormonen.

Het heeft nu toch echt doorgezet helaas ? test was ook wit. denk dat de innesteling niet gelukt is dan ofzo, vanaf dag 3 dus aan de hormonen en dan hopelijk iedere maand gewoon een eispong en dus een kans en hopelijk ook kortere cyclus. Ik hoop dat het bij jou toch nog gewoon een positieve test word!

Hai! Ik heb precies 3 dagen dus heel weinig gebloed. Maandag weer test gedaan; negatief. Toen was mijn nod. Zojuist 3 testen gelijk gedaan haha. Dan zijn zr ook weer op. Maar bij alle 3 kwamen er 2 streepjes heel lichtjes tevoorschijn alleen gingen ze daarna weer weg! Vet raar! En de test van maandag is ineens positief..

ben nu de huisarts aan het bellen want gisteren had ik weer bruine/oranje afscheiding. Alleen met afvegen

De test van afgelopen maandag die negatief was is nu positief bedoel je? Die heb je bewaard en later nog eens afgelezen? Als je vandaag nog testen hebt gedaan en die zijn negatief en je verliest nogsteeds wel bloed dan zou ik toch denken dat je niet zwanger bent. Later aflezen dan 5 minuten is sowieso niet positief, ik zal toch voor je eigen rust eens laten kijken of echt over 2 dagen nog eens testen, als maandag je nod was en hcg verdubbelt om de dag. 
Nog even spannend dus.

Hai WilKindje,
Helaas was ik écht niet zwanger. Moet nu deze week ongesteld worden dus ben benieuwd.. Maar ik probeer er niet te veel aan te denken dan kan ik mijzelf ook niet teleurstellen. Wanneer is jouw nod? X

Hey balen! Bij mij heeft de eerste ronde letrozol 2,5mg (pcos) meteen goed aangeslagen mijn nod is nu 29/30-09 dus ik mag nog een weekje wachten ? probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn maar blijft moeilijk, wil het zo graag. Dit was maand 12 van de pil. Al is dit pas de 2e ronde dat ik zeker weet dat ik een eisprong had en veel mensen hebben meer als 2 kansen nodig dus ga nergers vanuit. Hou me op de hoogte, ga ik voor je duimen! 

Hai WilKindje,
Spannend hoor. Het is al bijna zover! Ik had dus gisteren mijn nod en ben netjes in de ochtend ongesteld geworden. Ik ben aan de ene kant natuurlijk teleurgesteld maar ook blij. Het lijkt meer met regelmaat te komen!
We gaan er nu weer vol op tegen aan. En laat even weten hoe het bij jou gaat! Ik ben zo benieuwd! X 

Dat is in ieder geval iets positiefs maar het liefst wil je natuurlijk gewoon zwanger zijn ? ga voor je duimen de volgende ronde!
Tot nu toe nog niks terwijl er dus vorige maand wel al wat bloed was ruim voor nod dus ik houd nog wat hoop, erg veel last van puistjes en gevoelige borsten maar dat had ik vorige maand ook. Kan nog alle kanten op helaas, ik laat het je weten! 

Terug
Bovenaan