Innestelingsbloeding?

Waar kom je eigenlijk vandaan? Zie dat je al een kindje hebt wat leuk! We zijn iig van dezelfde leeftijd ? als je niets verder wilt vertellen is dat helemaal goed natuurlijk 

Hier na wat gegoogle toch nog lichte hoop ? 2 weken geleden maandag was het eitje weg op de echo dus vandaag of gister mijn nod. Heb licht bruinverlies en lijkt nu zelfs iets minder als gister en echt minimaal.. nu zou dit van een late innesteling kunnen zijn of het gaat vandaag alsnog doorzetten.. test was wit maar heb op hcg geprikt vorige maand en zit standaard op 2 dus zou dat nu ook nog niet te zien zijn. Wat een onzekerheid weer, als het niet zo is wil ik nu liever bloed dan kunnen we weer door. Hoe is het met jou?

Ohhhh wat spannend! Ik duim voor je!!! En het zou inderdaad een late innesteling zijn.. spannend!
Aankomend weekend krijg ik volgens mijn berekening mijn ovulatie, dus manlief en ik moeten aan de bak hahaha :p

houd me op de hoogte!

Vandaag toch doorgezet helaas maar we gaan weer door, vandaag even kut maar vanaf dag 3 weer aan de letrozol en hopen dat het werkt en dan hopen weer of ik zwanger word ?

Ahhhh wat jammer. En inderdaad op naar de volgende ronde! Ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten. Volgens mijn kalender heb ik de ovulatie dinsdag maar volgens de testen heb ik ‘m vandaag!

Kan wel kloppen he nadat je je piek gevonden hebt duurt het nog 24-36uur geloof ik soms 48 voor het eitje gaat springen + het eitje blijft nog zo’n 12uur leven om bevrucht te kunnen worden ☺️ Voor jou is de spannendste week dus alweer ver begonnen! 14-10 mijn ovulatiepiek gevonden, cd14 letrozol sloeg deze maand dus ook weer goed aan, de lange wachtweken zijn dus weer begonnen nu 2dpo ? ga voor je duimen dat het deze ronde raak mag zijn!

Helaas nog steeds niet zwanger. Had er afgelopen cyclus een heel goed gevoel over en was ook regelmatig ongesteld afgelopen keren. Nu moest ik aankomende woensdag het worden maar ik werd het vandaag, zondag, al. En zoals gewoonlijk weer heel veel pijn. Bekkentherapeut heeft me teruggestuurd naar de ha want zij maakte zich zorgen dat het niet aan mijn bekken lag de pijnklachten. Nu mag ik aankomende do naar de gyn. Maar ik ben er een beetje klaar mee.. elke keer die hevige pijn, teleurstellingen..

Terug
Bovenaan