innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Heeft iemand van jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad? En wanneer hadden jullie dat dan? Ik moet namelijk pas over 10 dagen ongi worden en verlies nu een piepklein beetje bloed. Zo begint mijn menstruatie  eigenlijk nooit dus ik vraag me af of dat het misschien is. Al heb ik dat bij beide andere zwangerschappen nooit gehad.  Dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen daarmee. Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Hoi meiden,
Heeft iemand van jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad? En wanneer hadden jullie dat dan? Ik moet namelijk pas over 10 dagen ongi worden en verlies nu een piepklein beetje bloed. Zo begint mijn menstruatie  eigenlijk nooit dus ik vraag me af of dat het misschien is. Al heb ik dat bij beide andere zwangerschappen nooit gehad.  Dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen daarmee. Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Hoi,

Dat is toevallig, ik heb precies hetzelfde.
Ik moet ongesteld worden rond 20/21 februari (cyclus van 33 dagen), en ik heb vandaag een klein beetje rood slijmverlies gehad. Ik zit nu dus pas op dag 22.
Ik dacht dat ik maandag mijn eisprong voelde (2 dagen vroeger dan ik had verwacht), maar dat gevoel heb ik nu nog steeds, een soort menstruatiegevoel. (steekjes rond eierstok, zeurend gevoel).
Ik heb dit ook niet gehad bij mijn vorige zwangerschap, dus ik vroeg me ook al af wat dit nu is.
Mijn menstruatie begint altijd meteen met echt bloedverlies, en het zou toch ook raar zijn als ik nu ineens een cyclus zou hebben van 22 dagen?
Ik ben al 5 maanden van de pil af en heb ik december een miskraam gehad. Dus ik ben niet meer aan het "ontpillen".

Hoop ook op reacties.

groetjes Jos78

Hoi Jos,
Dat is zeker toevallig! Ik heb normaal een cyclus van 31 dagen maar was de laatste keer een week overtijd (en dat ben ik echt nooit!!!). Huisarts zei dat het een hele vroege miskraam geweest kan zijn of toch een late menstruatie. Weet nu dus niet precies mijn cyclus maar ga uit van 31 dagen want ben het altijd erg regelmatig. Nu denk ik dat ik zondag mijn eisprong heb gevoeld maar dat weet ik niet zeker. Nu zit ik dus op dag 23 en heb ik ook een heel klein beetje bloedverlies, het is echt maar heel weinig hoor! Ik hoop dat er reacties komen.

hoi meiden

Ik heb hetzelfde: op dag 24 van 28/30 dagen twee keer binnen 2 uur licht roze bloedverlies en daarna niks meer!
Ik heb alleen niet mijn ei gevoeld, wat ik normaal wel voel en ook test nog voor de zekerheid. Normaal rond dag 20 of 21 Dus ook 4 dagen na ei bloedverlies
Ik heb gelezen dat het een innesteling kan zijn maar ook je ei.
Ik duim voor ons allen!!!!

gr Puckylief

Volgens mij heb ik 4 febr mijn eisprong gehad maar weet dat niet helemaal zeker, meestal voel ik dat veel beter, deze keer dus niet.

Hoi,

Ik had net met afvegen weer een beetje rood slijm. Ik snap er niks meer van.
Landi, heb jij ook nog bloedverlies of rood slijmverlies gehad?
Nou ja, ik wacht maar af, en duim ook voor jullie allemaal.

groetjes Jos78

Hee jos

Als ik je cyclus bekijk kan het nog steeds een teken van innesteling zijn hoor!
Beetje raar als je nu opeens ongi zou worden!!
Fingers crossed!

sneeuwt het bij jullie ook zo?? Mooi he!!!

Ik heb nu de hele dag al weer buikpijin alsof het voelt dat ik ongi moet worden, tsja morgen is mijn nod dus het zou best goed kunnen alleen kan ik dan die pieterige bloeding paar dagen geleden niet verklaren, hmmmmm

gr Puckylief

Terug
Bovenaan