innestelingsbloeding

Hallo meiden!
Wat spannend voor jullie!!!
Even vraagje...zit op dag 25 (met cyclus 28/29) en veegde net iets bruins weg op de wc....wel beetje ongi pijn maar komt pas zondag....zou het al eerder komen of is dit iets anders??? Ben nog nooit te vroeg geworden...
hoop dat jullie iets weten????
xie maantje

Hey.

Ik heb bij mijn vorrige zwangerschap een innestelingsbloeding gehad.
Ik had één dag een klein beetje last van bruine afscheiding. De daarop volgende dagen was er niks meer te bekennen...na 5 dagen heb ik toen een test gedaan en jawel...positief.
Nu heb bijna elke maand ongeveer een week voor mijn NOD last van bruine afscheiding, en word ik gewoon ongi. Dus ja het kan alle kanten op he?
Wel heb ik gelezen dat een innesteling ongeveer 5 dagen voor je NOD is.
Succes hoor, hoop voor je dat het positief uitpakt.

Groeten van Miena.

Hoi Landi.

Ik dacht dat ik een innestelbloeding had gehad.Ongeveer vier dagen na mijn uitgerekende eisprong heb ik 3 dagen zeer licht bloedverlies gehad, buikpijn en opgezwollen borsten. Zo begint mijn menstuatie ook nooit. Dus is dacht...YES ik ben zwanger. Maar helaas een paar dagen erna werd ik heftig ongesteld.

Ik had namelijk er ook al van alles over gelezen op internet. Dit kwam erg overeen met hoe dat bij mij zat, maar helaas. Maar goed, zo hoeft het natuurlijk niet bij jou te zijn en hoop voor je dat je zwanger bent.

Gr.Ilse

Hey Miena,
Bedankt voor je antwoord zeg, wist niet dat het bruin was...vorige week was er iets rozigs maar ook maar 1 x. Ja en je lichaam veranderd met de dag!!!!
Dus nu alleen nog klein beetje hopen....
bedankt en jij ook succes! xie maantje

Hoi Hoi !!

Ik zit nu in ronde 1 van mijn 2e kindje. De eerste keer heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was, en toen was ik gelijk zwanger met mijn zus. Wij hebben in januari 2005 een dochter gekregen en 3,5 maand later heeft mijn zus een zoon gekregen.  

In september 2006 ben ik weer met de pil gestopt en in oktober was ik al zwanger!
Weer samen met mijn zus want die was toen 6 maanden zwanger.
Deze zwangerschap is helaas misgegaan met bijna 11 weken.  Op 13 december heb ik een curettage gehad, en op 16 januari ben ik voor de 1e keer weer ongesteld geworden.
Mijn zus is inmiddels bevallen van een gezonde dochter.

Mijn beste vriendin is ook zwanger van haar 2e kindje en is uitgeteld in april.

We hopen maar dat het bij ons ook snel zal lukken.

groetjes Jos78

quote: puckylief reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2007 15:38:10'));

Iedereen vraagt ook wanneer de 2e komt en dat terwijl het voor je gevoel maar niet lukt.
ik heb een hele onbezorgde zwangerschap gehad en volop ervan genoten. Ik voelde me echt intens gelukkig en dat terwijl er een zwangere op de yoga alleen maar zat te klagen hoe beroerd ze het vond dat ze 9 mnd moest afzien. Ze vond er geen drol aan!! En dat terwijl ze geen klachten had zoasl misselijk of bekkenpijn etc
Ik geniet ook elke dag van die kleine, het is een heerlijkheid

Wat irritant dat mensen dat aan je vragen. Dat vind ik een vraag die je niet hoort te stellen. Je weet nooit hoe lang iemand al bezig is. Het kan natuurlijk ter sprake komen in een gesprek maar om dat nou zomaar te vragen.....ik vind dat het niet hoort.
Ik heb ook een heerlijke zwangerschap gehad. Voelde me zo ontzettend gelukkig. Had wel veel last van mijn bekken en de standaard-kwaaltjes maar dat hoort er nou eenmaal bij. Maar sommige mensen vinden het ook wel fijn om altijd maar ergens over te zeuren. Ik teken echt voor nog zo'n zwangerschap!!

Daar ben ik weer. Was even op internet aan het zoeken en daar vond ik het volgende:

3e week:
Je eisprong heeft plaats gevonden en zaadje is doorgedrongen in de eicel
Als het eitje zich innestelt kun je wat bloed verliezen, dit heet een innestelingsbloeding en is niet ernstig. Je lichaam scheid een proteïne af dat ervoor zorgt dat je lichaam de baby niet als een indringer ziet. Op dit moment ben je zwanger. De hormonen in je lichaam gaan aan het werk. Ze maken progesteron aan om er voor te zorgen dat je baarmoedermondslijm na de eisprong weer ondoordringbaar wordt. Ook verhoogt het je lichaams-temperatuur met een halve graad.

Dat geeft een beetje hoop toch? Weet wel dat het natuurlijk bij mij niet zo hoeft te zijn maar toch.

quote: puckylief reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2007 15:41:18'));

ik vind valentijnsdag wel een hele mooie dag om te testen, maar ik denk niet dat ik dat ga halen hahhhaaha.
Ik denk dat ik za een kruidvat test haal en dan zondag ga testen
en mss haal ik ook wel een CB test ahahhaha als ik al die verhalen hier lees, kan je maar beter diverse tests hebben, de een kan de ander uitsluiten

xx

Zijn de kruidvattesten en de cb-testen nou echt zo goed? Ik ben denk ik zo goed gelovig dat ze allemaal goed zijn

Terug
Bovenaan